Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/724
Options
Pažeidžiamiausių studentų grupių paramos poreikiai : koleginių studijų atvejis
Author(s)
Tamulienė, Rasa |
Title
Pažeidžiamiausių studentų grupių paramos poreikiai : koleginių studijų atvejis
Other Title
Support needs of the most vulnerable student groups in non-university higher education
Is part of
Aukštojo mokslo kokybė, 2014, nr. 11, p. 88-113
Journal Issue Title
Date Issued
Date Issued | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2014 | 11 | 88 | 113 |
Keywords
Abstract
Straipsnyje pristatomu tyrimu atskleidžiami pažeidžiamiausių studentų, pasirinkusių kolegines studijas, paramos poreikiai. Atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad vyresnio amžiaus, pagal ištęstinę studijų formą studijuojantiems studentams, kurie turi šeiminių ir / ar darbinių įsipareigojimų, aktualesnės akademinio studentų informavimo ir konsultavimo, užsienio kalbų ir nuotolinių studijų centro, teisinio ir psichologinio konsultavimo paslaugos. Nustatyta, kad tradicinio amžiaus, pagal nuolatinę studijų formą studijuojantiems studentams, kurie neturi darbinių ir / ar šeiminių įsipareigojimų ir pasižymi žema studijavimo motyvacija, aktualesnės karjeros projektavimo, psichologinio konsultavimo, studentų apgyvendinimo, finansinės paramos ir konsultavimo teisiniais klausimais paslaugos.
This article presents the research on support needs of the most vulnerable students in nonuniversity higher education. The research results have revealed that older, part-time students who have family and/or work responsibilities focus on academic information and counselling, foreign language training, distance study centre, legal counselling and psychological counselling services. It has also been found that traditional age, full-time students who have no work and/or no family responsibilities and whose motivation to study is low require more career designing, psychological counselling, student accommodation, financial support and legal counselling services.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Anglų / English (en)