Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/59734
Options
Dėstytojo / mokytojo vaidmuo, rengiant besimokančiuosius prancūzų kalbos DELF / DALF egzaminams
Type of publication
Konferencijų tezės nerecenzuojamame leidinyje / Conference theses in non-peer-reviewed publication (T2)
Author(s)
Dulksnienė, Liudmila | Lietuvos sveikatos mokslų universitetas. Medicinos akademija |
Title
Dėstytojo / mokytojo vaidmuo, rengiant besimokančiuosius prancūzų kalbos DELF / DALF egzaminams
Is part of
Sustainable multilingualism 2017 : 4th international scientific conference of Institute of Foreign Languages, Vytautas Magnus University; 11th international scientific conference of language Teachers’ Association of Lithuania, May 26–27, 2017 Kaunas, Lithuania: conference abstracts / editors Nemira Mačianskienė, Servet Çelik. Kaunas : Vytautas Magnus University, 2018
Date Issued
Date Issued |
---|
2018 |
Publisher
Kaunas : Vytautas Magnus University, 2018
Extent
p. 44-44
Field of Science
Abstract
Politinis, ekonominis, kultūrinis bendradarbiavimas su užsienio šalimis, tarptautinis specialistų pripažinimo poreikis bei lygiavimasis į pasaulinį lygį skatina Lietuvos dėstytojus / mokytojus ir studentus/mokinius suaktyvinti užsienio kalbų studijas mokymosi įstaigose, perprasti mokymo(si) strategiją ir praktiką, išmokti būdų, metodų ne vien žinioms įgyti, bet ir laikyti tarptautinius DELF / DALF egzaminus ir gauti savo žinių ir gebėjimų tarptautinį pripažinimą. Dėstytojo/mokytojo uždavinys – padėti besimokantiesiems susiformuoti užsienio kalbos mokymosi gebėjimus ir įgūdžius, keisti besimokančiųjų požiūrį į mokymąsi iš paviršutinio į giluminį, skatinti studentų aktyvų ir kryptingą mokymąsi ir užtikrinti sėkmingą studento asmenybės ugdymą, nukreiptą į nuolatinį užsienio kalbos mokymąsi. Analizuodami šiuolaikinės didaktikos aktualijas, neišvengiamai susiduriame su dėstytojo/mokytojo vaidmens pokyčiais mokymosi paradigmos kontekste. Jau nekyla abejonės, kad mokymosi paradigma jokiu būdu neatmeta mokymo(si) sampratos, o tuo pačiu ir dėstytojo / mokytojo, kaip labai svarbaus mokymosi proceso dalyvio. Šioje paradigmoje tik plečiasi sėkmingą dėstytojo/mokytojo veiklą užtikrinančių kompetencijų sampratos. Greta dalykinės, mokslinės, komunikacinės kompetencijos, mokymosi paradigmos kontekste ypač išryškėja edukacinė dėstytojo/mokytojo kompetencija, apimanti platų spektrą struktūrinių elementų: mokymąsi, metamokymąsi, mokymą, mokymą kaip mokytis. Besimokančiųjų rengimas tarptautinių prancūzų kalbos egzaminų sesijoms yra iššūkis dėstytojo / mokytojo veiklai. Todėl, ypač svarbus dėmesys turi būti skiriamas dėstytojo / mokytojo vaidmenų kaitos problemoms spręsti. [...]
Type of document
type::text::conference output::conference proceedings::conference paper
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)