Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/43601
Options
Ispanų kalbos dėstymo iššūkiai Kauno medicinos universitete : ispanų kaip antrosios užsienio kalbos dėstymas užsienio studentams
Type of publication
Straipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P2c)
Author(s)
Kauno medicinos universitetas, papsyte@yahoo.com | LT |
Title
Ispanų kalbos dėstymo iššūkiai Kauno medicinos universitete : ispanų kaip antrosios užsienio kalbos dėstymas užsienio studentams
Other Title
Spanish teaching challenges in Kaunas university of medicine: spanish teaching as a second foreign language to foreign students
Is part of
Kalbų studijos aukštojoje mokykloje : konferencijos medžiaga : 2009 m. lapkričio 20 d. / Kauno medicinos universitetas, Vilniaus kolegija ; [sudarė: Raimonda Brunevičiūtė]. Kaunas : Kauno medicinos universiteto leidykla, 2009
Date Issued
Date Issued |
---|
2009 |
Publisher
Kaunas : Kauno medicinos universiteto leidykla, 2009
Extent
p. 81-84
Field of Science
Abstract
The objective of this article is using the method of SWOT analyse first year of teaching Spanish as a second foreign language in KMU. The best methods of teaching which helps to educate student's creativity and independency is the problem based method and the active method. The most important for the teacher working on those methods is to understand how input is functioning and which the results of student's acquisition are. Qualitative research showed that the most useful methods of learning for the foreign students of Kaunas University of Medicine are listening of songs and original records, working on dialogs in pairs, vocabulary repeating and discussions in groups.
Siekiant kuo greičiau išmokti kalbos yra pasitelkiami tokie mokymosi metodai, kad per trumpą laiką būtų akivaizdūs rezultatai. Aukštosios nekalbinės mokyklos sąlygomis, kaip rodo praktika, labiausiai tinkamas, ekonomiškas ir efektyvus yra aktyvus užsienio kalbų mokymo metodas. Užsienio kalbos pratybas galima būtų apibrėžti kaip mokomojo darbo tarpsnį, kurio metu siekiama konkrečių tikslų: mokomųjų, lavinamųjų-auklėjamųjų atliekant iš anksto nustatytus grupinius arba individualiuosius veiksmus, remiantis dėstytojo pasirinktomis priemonėmis ir mokymo metodika. Straipsnyje analizuojama aktyviojo metodo esmė dėstant ispanų kalbą į KMU atvykusiems užsienio studentams, pateikiama pirmųjų darbo metų veiklos SSGG analizė bei praktinės rekomendacijos.
Type of document
type::text::conference output::conference proceedings::conference paper
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Description
Bibliogr.: p. 84