Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/1055
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Pilelienė, Lina;Bakanauskas, Arvydas Petras
Title: Skirtingas lojalumo stadijas pasiekusių vartotojų pardavimų skatinimo požymių vertinimas
Other Title: Evaluation of attributes of sales promotion by customers being on different loyalty stages
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2010, T. 55
Extent: p. 119-137
Date: 2010
Keywords: Pardavimų skatinimas;Pardavimų skatinimo požymiai;Vartotojų lojalumo stadijos;Sales promotion;Attributes of sales promotion;Customer loyalty stages
Abstract: Organizacijų vykdomas pardavimų skatinimas skiriasi priklausomai nuo vartotojų poreikių, kadangi skirtingas lojalumo stadijas pasiekę vartotojai pasižymi skirtingais poreikiais. Norint, kad pardavimų skatinimas būtų efektyvus, jis turi atitikti specifinius kiekvienos stadijos vartotojų poreikius. Siekiant nustatyti, kokie pardavimų skatinimo pasiūlymai yra tinkamiausi konkrečiai lojalumo stadijai priskiriamiems vartotojams, buvo atlikta „Conjoint analizė“
Customers being on different loyalty stages have distinct needs for the sales promotion offerings. To be effective, sales promotion has to correspond to those specific needs. Attempting to get a clear picture of expectations for sales promotion offerings by customers being on different loyalty stages, “Conjoint analysis” was performed
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/1055/1/ISSN2335-8750_2010_N_55.PG_119_136.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/1055
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2010, nr. 55
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.43 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

296
checked on Mar 31, 2020

Download(s)

186
checked on Mar 31, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.