Options
Effective metaheuristic assignment to improve equivalence in small experimental pedagogical groups
Roldán, Diego |
Aguilar, Victor |
Roldán, Francisco |
Villavicencio, Manuel |
Date Issued | Volume | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|---|
2019 | 135 | 3 | 5 | 29 |
We propose a new metaheuristic algorithm to find “good” solutions for the assignment of small treatment-control groups, minimising the random resource. Using simulated cases, we achieved 100% groups with equivalence levels equal to or higher than those generated with the simple random assignment, complete random assignment and block random assignment designs. In addition, as a secondary objective to test the new algorithm, we found that short out of-class essays implied that treatment group marks were 14% higher than in the control group.
Norint, kad eksperimentinės tiriamosios ir kontrolinės grupės būtų tinkamai formuojamos, pageidautina, kad jos būtų pakankamai didelės, kad tinkamai atspindėtų populiaciją ir būtų pritaikytos tikimybinei klaidinančių veiksnių poveikio kontrolei naudojant atsitiktinius metodus. Vis dėlto praktiškai tai padaryti ne visada įmanoma. Iš tikrųjų literatūroje dažnai aptinkami kvazieksperimentiniai tyrimai su mažomis imtimis. Tokiais atvejais, pasak skirtingų autorių, atsitiktinių metodų nepakanka atitinkamam ekvivalentiškumui tarp grupių pasiekti. Taigi, priskyrimas pagerinamas remiantis euristiniais metodais, tokiais kaip blokavimas ar poravimas. Šio tyrimo pagrindinis tikslas – pateikti efektyvų metaeuristinį algoritmą, kuris padėtų rasti „gerus“ sprendimus mažose tiriamosiose ir kontrolinėse grupėse ir sumažintų atsitiktinius resursus. Naudojant imituotus atvejus, pasiekta 100 proc. grupių su ekvivalentiškumo lygiais, tokiais pat ar didesniais nei tie, kurie buvo sugeneruoti naudojant paprastą atsitiktinį priskyrimą, visišką atsitiktinį priskyrimą ir blokinį atsitiktinį priskyrimą. Papildomai, kaip antrinis tikslas ir atvejo tyrimas, pasiūlytam algoritmui įvertinti buvo apibrėžtas trumpos užklasinės esė vaidmuo ekonomikos mokymosi procese. Šie trumpi tekstai (esė), kaip metodologiniai ištekliai, gali būti dažnai naudojami įvairiems dalykams. Šiame pedagoginio eksperimento atvejo tyrime trumpos esė leidžia suprasti, kad tiriamojoje grupėje pažymiai buvo 14 proc. aukštesni nei kontrolinės grupės.