Options
Marketingo strategijos tobulinimas „Yara“ įmonės pavyzdžiu
Zablackas, Martynas |
Tyrimo tikslas. Pateikti pasiūlymus marketingo strategijos tobulinimui įmonės UAB „YARA“ pavyzdžiu. Teorinėje dalyje analizuojami marketingo teoriniai aspektai bei marketingo strategijos formavimo ypatumai. Išskiriami pagrindiniai marketingo strategijos elementai bei būdai, kaip užtikrinti veiksmingą strategiją. Analizuojama teorinė mokslinė literatūra. Jos pagrindu išskiriami svarbiausi veiksniai, vėliau naudojami projektinėje darbo dalyje. Analitinėje darbo dalyje pateikiami ir analizuojami empirinio įmonės UAB „Yara“ tyrimo rezultatai. Atliktas vidinės ir išorinės aplinkos tyrimas bei atliekama anketinė apklausa. Remiantis analizės duomenimis, vėliau rengiamas „Yara“ marketingo strategijos tobulinimas. Projektinėje darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: išskirtos probleminės įmonės marketingo sritys, teorinės ir empirinės dalies sintezės būdu pateikiami sprendimai problemoms spręsti, pateikiamas marketingo strategijos tobulinimo pasiūlymas.
The aim of the research. To present suggestions for the improvement of the marketing strategy following the example of UAB YARA. Theoretical part analyses theoretical aspects of marketing and peculiarities of marketing strategy formation. The key elements of a marketing strategy and ways to ensure an effective strategy are highlighted. Theoretical scientific literature is analysed. It identifies the most important factors that are later used in the project part of the paper. The analytical part of the paper presents and analyses the results of empirical research of the company UAB “Yara”. Internal and external environment analysis was conducted as well as questionnaire survey. Based on the analysis, an improvement of “Yara’s” marketing strategy is cared later. In the project part of the work the following solutions were formulated: problem areas of the company's marketing are highlighted, using a synthesis of the theoretical and empirical part solutions to the problems are presented, a proposal for improvement of the marketing strategy is presented.