Nekilnojamasis turtas
Bendrosios aukciono sąlygos
Asmuo, ketinantis dalyvauti elektroniniame aukcione, privalo užsiregistruoti į konkretų elektroninį aukcioną e-varžytynių sistemoje. Registracija leidžiama tik nurodytu registracijos laikotarpiu prie sistemos prisijungusiam naudotojui. Asmuo, pradėdamas registraciją į konkretų elektroninį aukcioną, turi būti sumokėjęs garantinį įnašą ir registracijos mokestį. Aukciono dalyviams, nepripažintiems aukciono laimėtojais, aukcione nedalyvavusiems asmenims, taip pat asmenims, sumokėjusiems garantinį įnašą, bet neįregistruotiems aukciono dalyviais, garantinis įnašas grąžinamas per 5 darbo dienas. Tuo atveju, jei asmuo sumokėjo garantinį įnašą, tačiau neketino įsiregistruoti Aukciono dalyviu, arba nespėjo užbaigti registracijos į aukcioną, garantinis įnašas grąžinamas pagal mokėtojo prašymą, pateiktą Universitetui. Prašyme turi būti nurodytas banko sąskaitos numeris, į kurią grąžinamas sumokėtas mokestis, aukciono pradžios data, numeris ir Turto adresas. Registruojantis Aukciono dalyviu sistemoje reikia pateikti šiuos dokumentus (jų kopijas):
Juridiniams asmenims:
– Juridinio asmens registravimo pažymėjimą arba Juridinių asmenų registro išrašą (ar kitą veiklos pagrindimo dokumentą), jeigu pagal asmens registravimo vietos įstatymus toks subjektas privalo jį turėti, kopiją;
– Juridinio asmens įstatai arba nuostatai (ar kitas steigimo dokumentas), jeigu pagal asmens registravimo vietos įstatymus toks subjektas juos privalo turėti;
– Jeigu juridinis asmuo aukcione dalyvauja ne per juridinio asmens vadovą, bet per įgaliotą asmenį – įgalioto asmens įgaliojimą;
– Kompetentingo valdymo organo sprendimo dėl dalyvavimo Aukcione ir Turto įsigijimo, jeigu pagal asmens steigimo dokumentus ar teisės aktus sprendimą turi priimti valdymo organas, kopiją;
– Sandorio dėl ketinimo įsigyti bendrosios nuosavybės teise arba jungtinės veiklos sutarties kopijas, jeigu Aukcione ketina dalyvauti keli asmenys (asmenų grupė);
– Aukciono dalyvio garantinio įnašo mokėjimą pagrindžiantį dokumentą.
Fiziniams asmenims:
– Aukciono dalyvio garantinio įnašo mokėjimą pagrindžiantį dokumentą;
– Sandorio dėl ketinimo įsigyti bendrosios nuosavybės teise arba jungtinės veiklos sutarties kopijas, jeigu Aukcione ketina dalyvauti keli asmenys (asmenų grupė);
– Jeigu fizinis asmuo Aukcione veikia per įgaliotą asmenį – įgalioto asmens įgaliojimą.
Atsiskaitomoji sąskaita aukciono dalyvio garantiniam įnašui, registracijos mokesčiui bei nekilnojamojo turto kainai sumokėti: VŠĮ Vytauto Didžiojo universitetas, LT917044060003105370 AB SEB bankas. Mokėjimo paskirtyje nurodomas parduodamo turto adresas.
Aukcionai vykdomi informacinių technologijų priemonėmis interneto svetainėje http://www.evarzytynes.lt/, vadovaujantis Vytauto Didžiojo universiteto organizuojamų elektroninių aukcionų, kuriuose parduodamas nuosavybės teise valdomas nekilnojamas turtas, vykdymo informacinių technologijų priemonėmis tvarkos aprašu, patvirtintu Vytauto Didžiojo universiteto Rektoriaus 2020-06-05 įsakymu Nr. 280 „Dėl Vytauto Didžiojo universiteto organizuojamų elektroninių aukcionų, kuriuose parduodamas nuosavybės teise valdomas nekilnojamasis turtas, vykdymo informacinių technologijų priemonėmis tvarkos aprašo tvirtinimo”.
Atsiskaitymo už aukcione įgytą nekilnojamąjį turtą terminai ir tvarka
Aukciono laimėtojas per 2 darbo dienas pasirašo protokolą ir jo nuskenuotą kopiją išsiunčia Aukciono organizatoriui el. paštu: mindaugas.kasilauskas@vdu.lt, o aukciono protokolo originalą įsipareigoja pateikti kartu su kitais šiame Tvarkos apraše nurodytais dokumentais.
Nekilnojamojo turto pirkimo-pardavimo sutartis su aukciono laimėtoju turi būti pasirašyta per 30 kalendorinių dienų nuo pardavimo aukcione vykdymo dienos. Aukciono laimėtojas ne vėliau kaip per 15 kalendorinių dienų po Aukciono pabaigos el. paštu Aukciono organizatoriui nurodo atsiskaitymo būdą ir preliminarų pageidaujamą sutarties pasirašymo laiką. Visa nekilnojamojo turto kaina turi būti sumokėta ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po nekilnojamojo turto pirkimo-pardavimo sutarties pasirašymo. Nurodytas 30 kalendorinių dienų terminas taikomas ir tais atvejais, kai už Aukciono laimėtojo skolinių įsipareigojimų įvykdymą pagal pirkimo-pardavimo sutartį garantavo kredito įstaiga (registruotas bankas arba kredito unija).
Jei už Aukciono laimėtoją atsiskaitys kredito įstaiga ar kitas kreditorius, tada Aukciono laimėtojas ne vėliau kaip prieš 3 (tris) darbo dienas iki suplanuotos Turto pirkimo-pardavimo sutarties pasirašymo dienos Aukciono organizatoriui turi pateikti kredito įstaigos garantinį raštą arba kredito sutartį.
Turto sutarties (sutarčių) sudarymo išlaidas, įskaitant atlyginimą notarui, apmoka Aukciono laimėtojas.
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.422 straipsniu, aukciono laimėtojas, nustatytais terminais neatsiskaitęs už aukcione įsigytą turtą, negali dalyvauti naujame šio turto aukcione, taip pat privalo atlyginti naujo aukciono organizavimo ir rengimo išlaidas, bei sumokėti kainų skirtumą, jeigu naujame aukcione turtas bus parduotas už mažesnę kainą.
Tvarkos aprašą rasite: ČIA
Papildomos sąlygos: Nekilnojamasis turtas yra parduodamas esamos būklės. Vytauto Didžiojo universitetas neįsipareigoja iškraustyti patalpose esančių daiktų.
Pirkimo–pardavimo sutarčių projektai
Kontaktinis asmuo
Mindaugas Kasilauskas
Turto valdymo skyriaus vadovas
Vytauto Didžiojo universiteto Valdymo ir investicijų departamentas
K. Donelaičio g. 52-408, Kaunas
Tel. nr.: +370 659 614 26
mindaugas.kasilauskas@vdu.lt
Parduodamų objektų dokumentacija (patalpų planai, RC išrašai, kita)
Turto apžiūra
Dėl turto apžiūros ir informacijos apie parduodamą turtą kreiptis į Turto valdymo skyriaus vadovą Mindaugą Kasilauską, tel. nr.: +370 659 614 26, el. p. mindaugas.kasilauskas@vdu.lt
Parduodami objektai
Šiuo metu parduodamų objektų nėra.
Nuomojami objektai
Vytauto Didžiojo universitetas skelbia negyvenamųjų patalpų dalies nuomos konkursą užkandžių prekybos automatų įrengimui ir eksploatavimui.
Vytauto Didžiojo universitetas (toliau – VDU ) skelbia negyvenamųjų patalpų dalies nuomos konkursą užkandžių prekybos automatų įrengimui ir eksploatavimui.
Informacija apie nuomojamą turtą – 4 kv. m. užkandžių automatams VDU patalpose Kaune ir Kauno r, Akademijoje. (1 kv. m. skirtas 1 automatui)
Konkursas skaidomas dalimis. Pasiūlymą galima teikti vienam arba kelioms konkurso dalims.
Bendras konkurso pradinis nuompinigių dydis – 40,00 Eur be PVM (10,00 Eur / automatui).
Pradinis įnašo dydis – 120,00 Eur be PVM (30,00 Eur / automatui).
Nuomos terminas – 1 metai (su galimybe sutartį pratęsti).
Turto apžiūra – 2025 m. sausio 28 d. nuo 9 val. iki 12 val.
Pasiūlymų registracija – 2025 m. vasario 3 d. nuo 9 val. iki 12 val.
Posėdžio data – 2025 m. vasario 4 d. 10 val.
Sąlygas ir paraiškos formą galima rasti VDU interneto svetainėje.
Daugiau informacijos telefonu: +370 659 51093.
Vytauto Didžiojo universiteto verslo inkubatorius kviečia lengvatinėmis sąlygomis įsikurti ne ilgiau nei trejus metus veikiančias įmones.
Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) verslo inkubatorius kviečia lengvatinėmis sąlygomis įsikurti ne ilgiau nei trejus metus veikiančias įmones. Jos turi vykdyti ar artimiausiu metu pradėti vykdyti inovacinę veiklą – mokslinius tyrimus ir eksperimentinę plėtrą (MTEP).
Verslo inkubatorius yra unikalioje vietoje (Kauno r., Akademija), kur šalia galima rasti daugiau nei 30 skirtingų VDU laboratorijų biotechnologijų, agrotechnologijų ir IT srityse. Šiuo metu VDU verslo inkubatoriuje veikia daugiau nei dešimt įmonių. Jų sąrašą rasite čia.
VDU verslo inkubatorius turi prioritetines MTEP kryptis: agrobiotechnologija, bioenergetika, miškininkystė, maisto technologijos, sauga ir sveikatinimas, aplinkosauga ir socialinės agroinovacijos.
VDU verslo inkubatorius siūlo:
- biuro patalpas, laboratorijas, diskusijų erdves verslo susitikimams, automobilių stovėjimo aikštelę;
- VDU konsultacijas apie finansavimo pritraukimą, intelektinę nuosavybę, projektų rengimą, rinkos analizę;
- papildomą įmonės viešinimą parodose, renginiuose, straipsniuose, bendradarbiavimą startuolių bendruomenėje.
Pagrindinė informacija konkurso dalyviams
Konkurse galima dalyvauti tik tuo atveju, jei dalyvis vykdo veiklą ne ilgiau nei trejus metus.
Už registraciją ir turto apžiūrą atsakinga KTPC inkubatoriaus koordinatorė Inga Adamonytė (tel. +370 650 54264).
Konkurso dalyviai registruojami adresu: Kauno r., Akademija, Universiteto g. 8A 221 kab. Pristatymo būdas paštu nenumatytas.
- Nuomojamų patalpų apžiūra: susitarti dėl apsilankymo datos ir laiko.
- Konkurso dalyvių registracija: kovo 18 d. 10-12 val. ir 13-14 val.
- Komisijos posėdis: kovo 19 d. 14 val. (Kauno r., Akademija, Universiteto g. 8A, 223 kab. arba nuotoliniu būdu.).
Nuomojamos patalpos
Nr. 1 Nr. 2 Nr. 3 Nr. 4 Nr. 5 Nr. 6
Vytauto Didžiojo universitetas skelbia negyvenamųjų patalpų dalies nuomos konkursą interneto ir telefoninio ryšio įrangos patalpinimui ir eksploatavimui
Vytauto Didžiojo universitetas skelbia negyvenamųjų patalpų dalies nuomos konkursą interneto ir telefoninio ryšio įrangos patalpinimui ir eksploatavimui.
Informacija apie nuomojamą turtą – 8 kv. m palėpės dalis su virš jos esančio stogo dalimi.
Adresas – Studentų g. 11, Akademija, Kauno r..
Pradinis nuompinigių dydis – 600,00 Eur be PVM (75,00 Eur be PVM/ kv. m).
Pradinis įnašo dydis – 1800,00 Eur be PVM (3 mėn. minimalus nuompinigių dydis).
Nuomos terminas – 5 metai (su galimybe sutartį pratęsti).
Turto apžiūra – 2025 m. balandžio 7 d. nuo 9 val. iki 12 val.
Pasiūlymai registruojami – 2025 m. balandžio 14 d. nuo 9 val. iki 12 val.
Posėdžio data – 2025 m. balandžio 15 d. 10 val.
Sąlygas ir paraiškos formą galima rasti VDU interneto svetainėje. Daugiau informacijos telefonu: +370 659 51093.