Marketingo kvalifikacinė praktika
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Kvalifikacinė praktika - tai praktinis darbas realioje verslo organizacijoje (praktikos institucijoje) ir ataskaitos apie ją parengimas. Praktikos institucijoje studentas atlieka realias praktikos vadovo (mentoriaus) paskirtas užduotis, analizuoja realią marketingo situaciją, taip pat gali rinkti duomenis savo baigiamajam darbui. Mentorius vertina studento praktinių užduočių atlikimą, jo profesinę kompetenciją, savarankiškumą, aktyvumą ir iniciatyvumą. Po praktikos studentas parengia kvalifikacinės praktikos ataskaitą ir praktikos pristatymą video formatu, kurią vertina tutorius (praktikos vadovu paskirtas dėstytojas) ir praktikos koordinatorius, organizuojantis šią praktiką ir ataskaitos apie ją rengimą.
Dalyko anotacija užsienio kalba
Qualification Practice consists of practical work in a real business company (practice institution) and preparation of practice report. Student is supposed to perform real tasks assigned by mentor (practice supervisor in practice institution), analyse a real marketing situation, also can collect the information for the thesis in practice organization. Mentor assesses the results of practical tasks performance, student’s professional competence, self-study, activeness and proactiveness. Also student prepares qualification practice report and video presentation of practice, which is assessed by the tutor (teacher assigned as a practice supervisor) and practice coordinator.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Marketingo principai, Marketingo komunikacijos, Vartotojų elgsena
Dalyko studijų rezultatai
1. Pritaikyti marketingo dalykų žinias ir įgūdžius, atliekant pavestas užduotis praktikos organizacijoje.
2. Savarankiškai išanalizuoti organizacijos situaciją, jos produktus, tikslinę rinką, vietą, rėmimą ir kainodarą.
3. Parengti individualų savarankišką rašto darbą ir ataskaitos pristatymą video formatu, naudojant lietuvių kalbą ir tarptautinio verslo ir marketingo terminologiją.
4. Gebėti pristatyti esminę informaciją per apibrėžtą laiką.
5. Pademonstruoti gebėjimą dirbti individualiai ir atsakingai priimti sprendimus, bei prisiimti atsakomybę rengiant praktikos ataskaitą.
Dalyko turinys
1. Organizacijos ir jos produkto vertinimas
2. Organizacijos tikslinės rinkos nustatymas
3. Organizacijos vietos analizė
4. Rėmimo veiklų analizė
5. Vykdomos kainodaros analizė
6. Praktikos video pristatymas ir galutinė praktikos ataskaita.
Dalyko studijos valandomis
Studijų vykdymo forma |
Val. auditorinėse studijose |
Val. nuotolinėse studijose |
Konsultavimasis |
2 val. |
2 val. |
Iš viso kontaktinio darbo val. |
2 val. |
|
Praktinis darbas organizacijoje |
240 val. |
|
Praktikos ataskaitos ir jos video pristatymo rengimas |
51 val. |
|
Iš viso |
293 val. |
Studijų rezultatų vertinimas
Organizacijos ir jos produkto vertinimas – 15%, Organizacijos tikslinės rinkos nustatymas – 15%, Organizacijos vietos analizė – 15%, Rėmimo veiklų analizė – 15%, Vykdomos kainodaros analizė – 15%, Praktikos video pristatymas ir galutinė praktikos ataskaita – 25%.
Literatūra
1. 2021 Marketingo kvalifikacinės praktikos metodiniai reikalavimai Elektroninis išteklius VDU Intranetas Moodle
2. Visa reikiama literatūra pagal pasirinktą temą