Scenos meno rinkodara ir reklama

  • Dalyko kodas: MEN 5012
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: MARKETING AND ADVERTISING OF STAGE ART
  • Dalykas atestuotas: 2020-09-15
  • Atestacija galioja iki: 2023-09-15
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Doc. Dr. Ina Pukelytė

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalykas yra skirtas meno rinkodaros ir reklamos procesų metodologijos išsiaiškinimui bei praktiniam pritaikymui scenos meno aplinkoje. Pristatomos meno rinkodaros ir reklamos teorijos, strategijos, meno rinkodaros sudedamosios dalys ir jų tarpusavio sąsajos, praktiškai išbandomos rinkodaros ir reklamos kūrimo strategijos. Siekiama išmokyti studentus meno rinkodarą ir reklamą vertinti, analizuoti bei pritaikyti bendrame sociokultūriniame ir ekonominiame kontekste. Dalyką sudaro paskaitos, seminarai, savarankiški darbai, diskusijos.

Dalyko anotacija užsienio kalba

The purpose of this course is to identify methodologies of art marketing and advertising and to apply them in practice in performance art environment. Theories, strategies of art marketing and creating advertising are exposed, as well as the relationships between the elements of art marketing structural part . Practival models art marketing and advertising are tried. The course aims to teach students to evaluate, to analyse and to adapt art marketing advertising models in the general socio-cultural and economical context. Classes will combine lectures, seminars, personal works and discussions.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Scenos meno institucijų vadyba.

Dalyko studijų rezultatai

1. Analizuoti scenos meno rinką, jos rinkodaros sudėtines dalis.
2. Išmanyti teorinį rinkodaros ir reklamos kūrimo kontekstą
3. Išmanyti reklamos strategijos kūrimo pagrindus.
4. Vertinti reklamos strategijas santykyje su viešąja komunikacija.
5. Naudoti reklamos priemones savarankiškose meno praktikose.
6. Susieti teoriją ir praktiką – sukurti rinkodaros ir reklamos strategiją.

Dalyko turinys

1. Rinkodaros raida. Inovatyvios strategijos
2. Socialinių medijų raida ir poveikis rinkodarai ir reklamai.
3. Taikomoji rinkodara. 6P.
4. Reklama kūrybiškos visuomenės kontekste: jos kūrimas ir vadyba.
5. Prekės ženklas.
6. Platformos ir skaitmeninė rinkodara.
7. Pirkėjo personažas.
8. Auditorijų vystymas.
9. Rinkodaros ir komunikacijos plano kūrimas.
10. Rinkodaros efektyvumo kontrolė.
11. Žiniatinklio turinio kūrimo metodai.
12. „Naujienų nulaužimo“ strategijos.
13. Atvejo studijos: meno produktų/paslaugų reklamos pavyzdžiai ir jų analizė
14. Atvejo studijos: meno produktų/paslaugų komunikacijoss pavyzdžiai ir jų analizė

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos 30 val.
Seminarai 15 val.
Komandinis darbas el. priemonėmis 13 val.
Konsultacijos 2 val.
Iš viso kontaktinio darbo val. 60 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 160 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Egzaminas – 20 %
Kolokviumas – 20 %
Kiti tarpiniai atsiskaitymai (individualus darbas raštu ir/arba individualaus ir grupinio darbo atsiskaitymai seminarų metu) – 60 %

Literatūra

1. 2018 Ryan Holiday. Skaitmeninė rinkodara: naujausių laikų reklamos ir pardavimo strategijos
2. 2010 Philip Kotler. Hermanwan Kartajaya. Iwan Setiawan. Marketing 3.0.
3. 2008 Scott Meerman D. Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės.
4. 2018 Joe Frontenot. Minimalist Marketing: how Entrepreneurs and Non profits are Reaching their Audience without a Marketing Budget
5. 2019 William Ammerman. The Invisible Brand: Marketing in the age of Automation, Big Data and Machine Learning
Papildoma literatūra
1. https://link.socialmediatoday.com/
https://link.marketingdive.com/
2. 2010 Ph. Kotler. Rinkodara pagal Kotlerį
3. 2009 Ogilvy D. Reklamos žmogaus išpažintis