Marketingas

  • Dalyko kodas: MAV 0101
  • Dalyko grupė: A
  • Apimtis ECTS kreditais: 4
  • Pavadinimas anglų kalba: Marketing
  • Dalykas atestuotas: 2025-03-06
  • Atestacija galioja iki: 2028-03-06
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Prof. Arvydas Petras Bakanauskas

    Doc. Justinas Kisieliauskas

     

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko paskirtis – studijuoti pagrindines klasikinio ir modernaus marketingo koncepcijas, susipažinti su marketingo terminologija, pagrindinėmis problemomis. Baigę dalyką studentai įgys klasikinio bei modernaus marketingo žinių pagrindus bei gebėjimus analizuoti marketingo komplekso elementus, aplinkos jėgas ir veikėjus, suprasti jų įtaką organizacijų marketingo sprendimams.

Dalyko anotacija užsienio kalba

Course purpose – to study the basic conceptions of classical and modern marketing, get acquainted with the terminology of marketing, the main problems. In this course students should acquire the basic knowledge of classic and modern marketing; gain skills in analyzing elements of marketing mix; environmental forces and actors, understand their impact for organizations marketing decisions.

Dalyko studijų rezultatai

1. Atpažinti ir apibūdinti pagrindines marketingo sąvokas, koncepcijas

2. Atpažinti ir įvertinti marketingo veiklų turinį

3. Atpažinti ir aprašyti marketingo komplekso elementus, aplinkos jėgas ir veikėjus, apibūdinti jų įtaką organizacijų marketingo sprendimams

4. Pritaikyti marketingo žinias organizacijų marketingo situacijai analizuoti

5. Parengti grupinį rašytinį namų darbą apie savarankiškai išanalizuotą konkrečios  organizacijos marketingo situaciją remiantis nustatytais reikalavimais

6. Pademonstruoti gebėjimą suformuluoti ir apginti savo nuomonę, įtikinti, pagrindžiant pristatomas / aprašomas idėjas, prisiimti atsakomybę už priimtus sprendimus.

 

Dalyko turinys

1. Marketingo kompleksas

2. Marketingo sąvokos

3. Marketingo koncepcijų evoliucija

5. Modernaus marketingo samprata

6. Skaitmeninio marketingo evoliucija

3. Marketingo koncepcijų evoliucija

5. Modernaus marketingo samprata

1. Marketingo kompleksas

4. Marketingo aplinka

7.Naujasis vartotojas ir skaitmeninė rinka

8. Skaitmeninis produktas ir kainodaros psichologija

9. Moderni marketingo komunikacija

10. Moderni reklama

1. Marketingo kompleksas

4. Marketingo aplinka

7.Naujasis vartotojas ir skaitmeninė rinka

8. Skaitmeninis produktas ir kainodaros psichologija.

9. Moderni marketingo komunikacija

10. Moderni reklama

Visos studijų dalyko „Marketingas“ temos

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos (P) 30 val.
Darbas grupėse 15 val.
Savarankiškas darbas 62 val.
Iš viso 107 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kolokviumas – 20%
Grupinis savarankiškas darbas – 30 %
Egzaminas - 50 %

Literatūra

1. 2003 Kotler, P., Armstrong, G. ir kt. Rinkodaros principai.

2. 2023 Gomez, A.M., Green, M., Hoffman, L. Principles of marketing.

3. 2023 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Marketing 6.0. The Future Is Immersive

4. 2024 Dave Chaffey. Digital Marketing. New edition

5. 2024 Kotler, P., Kartajaya, H., et al.Marketing 7.0

Papildoma literatūra

1. 2020 Fundamentals of Marketing By Paul Baines, Sophie Whitehouse, Sara Rosengren, Paolo Antonetti

2. 2020 Cheryl Burgess, Mark Burgess. The New Marketing. How to Win in the Digital Age

3. 2021 Nemokami ištekliai internete