Marketingas ir pardavimai

Magistro studijos
Verslo ir viešoji vadyba
Marketingas ir pardavimai

Programos pristatymas

Studijų programa skirta besidomintiems marketingu ir pardavimais, siekiantiems dirbti šioje srityje, praktikams, norintiems gilinti marketingo ir pardavimų žinias, tobulėti, mokytis visą gyvenimą, persikvalifikuoti. Programa orientuota į naujausių marketingo ir pardavimų žinių pritaikymą, ugdant įgūdžius bei gebėjimus analizuoti situacijas, taikyti įvairius marketingo ir pardavimų valdymo įrankius, spręsti sudėtingas problemas, formuoti strategijas, kurti vertę vartotojams ir organizacijai.

  • Studijų programoje užtikrinamas rinkos poreikius atitinkantis studijų turinys, į paskaitas integruoti susitikimai su verslo bei viešojo sektoriaus organizacijų atstovais, inovatyvūs studijų metodai.
  • Paskaitas dėsto šiuolaikiški ir patyrę dėstytojai, verslo praktikai.
  • Paskaitos vyksta ciklais 4 dienas per mėnesį (I, II, V, VI 9-16 val.) vienu metu studijuojant tik vieną dalyką modernioje studijų aplinkoje Kauno centre.
  • Visos paskaitos vyksta auditorijoje bei transliuojamos per MS Teams.
  • Programa vykdoma Ekonomikos ir vadybos fakultete, pasižyminčiame unikalia – bendruomeniška, draugiška ir bendradarbiavimą skatinančia #VDUevf kultūra.

Studijų programos studentai turi galimybę naudotis įvairiomis mokymosi galimybėmis daugiau nei 50  užsienio šalių universitetų, atlikti tarptautinę praktiką bet kurioje pasaulio šalyje.

Raktiniai žodžiai

#Marketingas #Skaitmeninis verslas #Komunikacija #PardavimųStratetegijos #VerslasVersluiPardavimai

main studijos image

Sunku įsivaizduoti verslo organizaciją, kuri šiandien galėtų funkcionuoti „neprisiliesdama“ prie marketingo ir pardavimų. Šiose studijose gilinamės į tai, kas svarbiausia norint dirbti šioje srityje. Greta vertingo turinio, dirbantiems patrauklios studijų formos, mūsų stiprybė – dėstytojai, kurie myli ir tiki tuo, ką daro. Čia yra ta vieta, kur galite tapti marketingo ir pardavimų profesionalais.

Doc. dr. Asta Kyguolienė, studijų programos vadovė

main studijos image

Pasirinkau šias studijas neturėdamas daug žinių apie rinkodarą. Ši programa padėjo suprasti visas pagrindines rinkodaros sąvokas ir esminius jos principus, kaip geriau pažinti klientą, rinką ir įmonę prieš rengiant rinkodaros planą, ko apsekoje, sustiprino mano susidomėjimą rinkodaros sritimi. Lankstus studijų tvarkaraštis ir atsiskaitymų laikas suteikia progą studijuoti ir dirbančiam žmogui.

Linas Bertašius, vaistinės farmacinės veiklos vadovas, UAB Norfos vaistinė

main studijos image

Šiose studijose pasisėmiau nepaprastai daug teorinių bei praktinių žinių, kurios leido dar plačiau suvokti marketingo dedamąsias, siekiant įmonėms efektyviau rengti marketingo strategijas. Dėstytojų kompetencija ne tik teoriniame, bet ir praktiniame lygmenyje, aptariamos naujausios marketingo ir pardavimų tendencijos, įkvėpė ir paskatino ieškoti naujumo asmeniniame ir profesiniame gyvenime.

Gerda Karalienė, UAB Beinitas marketingo vadovė

Studijų programos planas

Pavadinimas Dėstytoja / dėstytojas Kreditai
Pirkėjo elgsena [VAM5011] Arvydas Petras Bakanauskas 6
Strateginis marketingas [VAM5032] Miglė Šontaitė-Petkevičienė 6
Integruota marketingo komunikacija [VAM5024] Kristina Zikienė 6
Skaitmeninis verslas [VAM5027] Justinas Kisieliauskas 6
Santykių ir patirčių marketingas [VAM5025] Asta Kyguolienė 6
Iš viso:
30
Pavadinimas Dėstytoja / dėstytojas Kreditai
Efektyvi komunikacija [VAM5026] Asta Kyguolienė 6
Pardavimų strategijos [VAM5013] Aušra Pažėraitė 6
Paskirstymo kanalų valdymas [VAM5028] Asta Kyguolienė 6
Verslas verslui pardavimai [VAM5030] Asta Kyguolienė 6
Patyriminės dirbtuvės [VAM5035] Evelina Bendoraitienė 6
Iš viso:
30
Pavadinimas Dėstytoja / dėstytojas Kreditai
Magistro baigiamasis darbas [BENMVAP01] Asta Kyguolienė 30
Iš viso:
30