Vandens ir žemės inžinerija (Akvakultūros inžinerijos specializacija)
STUDIJŲ REZULTATAI
1. Apibūdinti gamtos ir matematikos pagrindines teorijas, principus reikalingus aplinkos inžinerijos studijų krypties fundamentiniams pagrindams suprasti;2. Suprasti platesnį daugiadalykį aplinkos inžinerijos kontekstą, gebėti pritaikyti kitų mokslo krypčių metodus ir procesus sprendžiant darnaus žemės ir vandens išteklių naudojimo problemas;
3. Apibūdinti aplinkos inžinerijos esminius teorinius ir taikomuosius pagrindus ir sąvokas, gebėti identifikuoti aplinkoje vykstančius reiškinius, tarptautines ir nacionalines aplinkosaugos ir darnaus vystymosi problemas ir jų priežastis, turėti nuosekliai susietų aplinkos inžinerijos studijų krypties žinių;
4. Gebėti rasti reikiamą mokslinę ir profesinę informaciją, naudojantis duomenų bazėmis ir kitais informacijos šaltiniais bei ją tinkamai panaudoti sprendžiant įvairias aplinkos inžinerijos problemas;
5. Suplanuoti ir naudojantis šiuolaikine laboratorijų ir lauko tyrimų įranga atlikti eksperimentus, apdoroti ir vertinti jų duomenis bei pateikti išvadas;
6. Identifikuoti ir išspręsti aplinkos inžinerijos problemas, parenkant tinkamus analitinius ir modeliavimo metodus, eksperimentinę ir gamybinę įrangą;
7. Taikant aplinkos inžinerijos metodikas ir specialias kompiuterines programas projektuoti aplinkos kokybei gerinti skirtas įrenginių inžinerines sistemas ar jų elementus, modeliuoti juose vykstančius procesus;
8. Gebėti parinkti ir taikyti tinkamus metodus, priemones bei įrangą aplinkos inžineriniams sprendimams įgyvendinti;
9. Suprasti aplinkos inžinerinės veiklos organizavimo principus, darbo ir gaisrinės saugos svarbą bei pagrindinius reikalavimus, inžinerinės veiklos grandžių sąveiką, gebėti derinti teorines ir taikomąsias žinias sprendžiant inžinerines problemas;
10. Suprasti ir įvertinti esamą aplinkosauginę situaciją, prognozuoti poveikio aplinkai, jos komponentams ir žmonėms tikimybę ir mastus, inžinerinės veiklos etines, aplinkos apsaugos ir komercines aplinkybes, parinkti ar sumodeliuoti aplinkos kontrolės ir taršos prevencijos priemones;
11. Holistiškai suprasti aplinkos inžinerinių sprendimų poveikį visuomenei ir aplinkai, laikytis profesinės etikos bei inžinerinės veiklos normų, suvokti atsakomybę už inžinerinę veiklą, mokėti bendrauti su inžinerijos bendruomene ir plačiąja visuomene;
12. Suvokti individualaus mokymosi visą gyvenimą svarbą aplinkos inžinerijos srityje, jam pasirengti bei gebėti efektyviai dirbti savarankiškai ir komandoje, išmanyti projektų valdymo ir verslo aspektus, suprasti technologinių sprendimų sąsajas su jų ekonominiais padariniais.