Vartotojų įsitraukimo lygių pokalbių rinkodaroje, naudojant automatiškai generuojamus dialogus, vertinimas

  • VardasKhalil
  • PavardėIsrafilzade
  • Vadovasprof. dr. Lina Pilelienė
  • Data2022-02-15
  • KryptisVadyba

Anotacija

Pokalbių agentai tampa vis svarbesne augančia asmeninių ir komercinių pokalbių ypatybe, todėl pokalbių rinkodara pasiekia platesnę auditoriją. Neatsižvelgiant į domeną, bet koks dirbtinis pokalbio agentas turi turėti galimybę užmegzti individualų realaus laiko dialogą su vartotoju ir būti pasiekiamas 24 valandas per parą. Disertacijoje siekiama nustatyti pagrindinius automatiškai generuojamo dialogo, veikiančio kaip tarpininkas ar moderatorius įvairiuose vartotojų įsitraukimo lygiuose, principus, kurie palaiko suskirstytų ir operacinių dimensijų vertinimą. Tyrimo tikslams pasiekti teoriškai buvo išanalizuota pokalbių rinkodara ir vartotojų įtraukimas, siekiant nustatyti metodologinius požiūrius ir patvirtinti empirinio tyrimo planą. Buvo sukurta pokalbio agento naudojimo skalė ir patvirtinta kaip bandomųjų tyrimų rezultatas. Galiausiai empirinės išvados buvo apibendrintos vartotojų įsitraukimo lygmeniu, naudojant automatiniu būdu sukurtą dialogą, pokalbio rinkodaros ir analitinės bei tipologinės vartotojų įsitraukimo sistemos kūrimo srityje. Taip pat, šioje disertacijoje yra aptariama praktinė pokalbio rinkodaros reikšmė vartotojų įsitraukimui, kuri gali būti pasiekiama klientų aptarnavimo, marketingo ir pardavimo skyrių naudojant pokalbio agento naudojimo skalę.

Išsamiau