Vadybinių kompetencijų ugdymo verslo imitacinėje įmonėje įvertinimas (Vadyba 03 S)

  • VardasJurgita
  • PavardėMartinkienė
  • Vadovasprof. dr. Irena Bakanauskienė
  • Data2012-12-07
  • KryptisVadyba

Anotacija

Šiandieninei darbo rinkai reikalingi ne tik profesionalūs ekonomistai, inžinieriai, bet ir vadybos specialistai, turintys vadybinių kompetencijų, kurios atitinka darbo rinkos poreikius. Temos aktualumą lemia poreikis išanalizuoti, ar tikrai verslo imitacinėse įmonėse (VIĮ) ugdomos darbo rinkai reikalingos vadybinės kompetencijos, padedančios būsimam vadybos specialistui įsitvirtinti ir konkuruoti darbo rinkoje.

Disertacijoje išanalizuota vadybinės kompetencijos (VK) kilmė, atpažinta VK samprata ir tipologijos, atlikta užsienio ir šalies mokslininkų darbų teorinė analizė, kurios pagrindu sudarytas VK sąrašas ir VK ugdymo verslo imitacinėje įmonėje įvertinimo modelis. Siekiant įvertinti ugdytinas VK, atliktas verslo įmonių vadovų požiūrio tyrimas, taikant trianguliacijos metodą ir atsakyta į probleminį klausimą, kokių VK reikia vadybos specialistams, kad jie galėtų sėkmingai dirbti verslo įmonėse. Nustatant ugdomas VK verslo imitacinėje įmonėje (VIĮ), išanalizuoti atlikto vadovų požiūrio tyrimo rezultatai, derinant kokybinio ir kiekybinio tyrimo metodus. Siekiant įvertinti VK komponentų pokyčio lygį, atliktas studentų požiūrio tyrimas mokymų VIĮ pradžioje ir pabaigoje, taikant kiekybinio tyrimo metodą, ir atsakyta į probleminį klausimą kaip pakinta studentų VK lygis VIĮ ugdymo proceso metu. Bei tyrimu nustatyti konkretūs ugdytinų ir ugdomų VK sąsajų lygiai.

Disertacijos išsamiais tyrimų rezultatais gali remtis verslo įmonės ir aukštosios mokyklos, vertindamos vadybos srities specialistų turimas vadybines kompetencijas, studijų programų akreditavimo procesuose.

Išsamiau