Pradinių klasių mokytojo ir mokinių tarpasmeninės komunikacijos būdai muzikinėje veikloje
Anotacija
Disertacijoje Pradinių klasių mokytojo ir mokinių tarpasmeninės komunikacijos būdai muzikinėje veikloje siekiama teoriškai ir empiriškai atskleisti pradinių klasių mokytojo ir mokinių tarpasmeninės komunikacijos būdus muzikinėje veikloje, aiškinantis, kaip vyksta pradinių klasių mokytojo ir mokinių tarpasmeninės komunikacijos procesas muzikos pamokose, kokie tarpasmeninės komunikacijos būdai padeda mokytojui įtraukti mokinius į muzikines veiklas. Atliktas kokybinis tyrimas atskleidė, kad muzikiniame ugdyme mokymasis vyksta komunikuojant pradinių klasių muzikos mokytojui ir mokiniams dialogo forma, ir šio proceso metu vyksta žinių konstravimas ir tarpasmeninių santykių rekonstrukcija. Mokytojo ir mokinio sąveikos procese informacija užkoduojama ir atkoduojama tarpasmeninės komunikacijos būdais pagal dialoginio mokymo kriterijus. Tikslingu dialogu grindžiamame ugdymo procese muzikos mokytojai visokeriopai skatina mokinius įsitraukti į vykdomas veiklas ir aktyviai jose dalyvauti.