Atvirųjų švietimo išteklių integravimas į universiteto studijų turinį

  • VardasMarius
  • PavardėŠadauskas
  • Vadovasprof. habil. dr. Margarita Teresevičienė
  • Data2021-11-05
  • KryptisEdukologija

Anotacija

Šiame darbe, analizuojant skaitmeninės visuomenės poreikius, aptarti atvirosios studijų aplinkos bruožai ir sąlygos, reikalingos atvirųjų švietimo išteklių (AŠI) integracijai į universiteto studijų turinį. Skaitmeninės visuomenės poreikis universiteto studijų turinio atvėrimui pirmiausia susijęs su poreikiu kurti ir naudoti atvirąsias studijų aplinkas, kurios leistų mokytis patogiu laiku ir būdu, pasiekti mokymosi medžiagą iš bet kurios vietos, prie mokymosi aplinkos jungtis iš skirtingų įrenginių.
AŠI yra reikalingi ir naudingi studijų procesui. Tyrimo metu analizuota, kaip universiteto dėstytojai integruoja AŠI į universiteto studijų turinį, taip pat išsiaiškinta, kad AŠI kūrimui ir integravimui į dėstomus dalykus reikalingi kokybiški, funkcionalūs ir patogūs įrankiai.
Darbe aptartos universiteto dėstytojų nuostatos ir gebėjimai kurti ir integruoti AŠI į universiteto studijų turinį.
Tyrimo metu išsiaiškinta, kaip AŠI integracija lemia studijų turinio kaitą, kuri susijusi su platesniu studijų atvėrimu ir dalijimusi; mokymosi aplinkos pritaikymu; studijų turinio ir išteklių inventorizavimu; atskirų studijų dalykų turinio planavimu; dėstytojų ir studentų sąveika, kuriant bendrą studijų turinį.

Išsamiau