Projekto „Interaktyvių ir animuotų braižybos mokymo priemonių kūrimas“ mokymo medžiagos testavimas
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
Giniotis, Ivaras | Vilniaus statybininkų rengimo centras | LT |
Date |
---|
2019 |
Vykdant Erasmus+ programos KA2 strateginės partnerystės projekto „Interaktyvių ir animuotų braižybos mokymo priemonių kūrimas“ Nr. 2017-1-LT01-KA202-035177 veiklas, šiuo metu mokymo medžiaga parengta testavimui, ekspertų vertinimui. Projekto „DIAD-tools“ internetiniame puslapyje [1] patalpinta mokymosi medžiaga anglų kalba ir visomis projekto partnerių kalbomis: estų, latvių, lenkų, slovakų, lietuvių [2, 3]. Projekto paruošti produktai suskirstyti į keturis Braižybos kurso mokymo skyrius: 1. Brėžinių įforminimas. Geometrinė braižyba. 2. Projekcinės braižybos pagrindai. Vaizdai. Kirtiniai. Pjūviai. 3. Detalių sujungimai. Detalių darbo brėžiniai. 4. Statybinė braižyba. Šių skyrių turinys parinktas pagal anketinės apklausos analizės duomenis [4]. Parengto pirminio mokymo medžiagos varianto testavimo tikslas yra parengti tikslinių grupių išvadas, rekomendacijas, kaip ir ką reikėtų tobulinti projekto „Interaktyvių ir animuotų braižybos mokymo priemonių kūrimas“ Nr. 2017-1-LT01-KA202-035177 mokymo priemonėse.
This article is intended to cover the testing of interactive learning tools developed as part of the project No. 2017-1-LT01-KA202-035177. The testing of learning tools developed by “DIAD-tools” project is carried out in partner countries: Estonia, Latvia, Poland, Slovakia and Lithuania. The main goal of the project is to develop interactive and animated drawing training tools (in digital format) to facilitate learning of the drawing training material for the vocational school, college and university students. Working with this interactive teaching material will help students in vocational schools and higher education institutions to easier assimilate the information and apply it in practice. Project Testing Target Groups: – Vocational VET trainers, teaching a drawing course; – Vocational school, college, higher education students; – Experts-scientists.