Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/99370
Type of publication: Straipsnis mokslo-populiarinimo leidinyje / Article in popular science editions (S6)
Field of Science: Mechanikos inžinerija / Mechanical Engineering (T009)
Author(s): Krakaitis, Tomas
Title: „Common Rail“ dyzelinės maitinimo sistemos purkštuvų atstatymo technologijos tinkamumo tyrimas
Other Title: The investigation of effectiveness of Common Rail diesel injection system injector’s reconditioning
Is part of: Agroinžinerija ir energetika : VDU Žemės ūkio inžinerijos fakulteto mokslo populiarinimo žurnalas. , 2019, Nr. 24
Extent: p. 128-131
Date: 2019
Abstract: Straipsnyje pateikiami dyzelinės „Bosch“ „Common Rail“ sistemos CRI1 0445110028 elekt-romagnetinio purkštuvo iš „BMW 740D“ automobilio darbingumo atstatymo technologijos tyri-mai, kai restauruojamas degalų valdymo vožtuvo lizdo paviršius. Atliekama purkštuvo restauraci-jos technologija, purkštuvo parametrai tikrinami purkštuvų patikros stendu – simuliatoriumi. Po restauravimo darbų purkštuvas įmontuojamas į „BMW 740D“ automobilį ir eksploatuojamas 30000 km. Po ekpsloatacijos tikrinami purkštuvo darbo režimų rezultatai ir lyginami su testavimo planuose numatytais parametrais bei prieš eksploataciją gautais rezultatais. Po ekploatacijos restau-ruotas purkštuvo valdymo vožtuvo lizdas išliko vizualiai nepažeistas. Purkštuvo darbo parametrų po purkštuvo remonto ir po 30000 km eksploatacijos pokytis procentais : LT-0%; DL+4.8%; VL+1%; EM+3%; LL+3%; VE – 9.5%. Purkštuvas po 30000 km eksploatacijos pagal testavimo planuose numatytus normatyvus išlaikė darbingumą, todėl purkštuvo darbingumo atstatymo tech-nologija efektyvi
In the article is presented diesel „Bosch“ Common Rail system‘s CRI1 0445110028 solenoid injector‘s investigation of reconditioning dismantled from „BMW 740D“ vehicle, when injector‘s fuel control valve seat surface is being repaired. The operation of injector‘s reconditioning is being perfor-med, parameters of the injector are being tested by Common Rail injectors‘ test bench – simulator. After injector‘s reconditioning the injector is being installed into „BMW 740D“ and being operated for 30000km. After operation is finished the injector‘s working parameters are being tested again and compared to the correct values stated in the test plan and also compared to the results which were mea-sured right after injector was reconditioned. After injector‘s operation for 30000km injector‘s fuel val-ve seat surface remained visually undamaged. Injector‘s working parameters values differences before and after operation for 30000km in percents : LT-0%; DL+4.8%; VL+1%; EM+3%; LL+3%; VE – 9.5%. Injector after 30000km operation according to the test plan stated values remained fully in work-ing order, therefore injector’s reconditioning technology is effective
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/99370
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Žemės ūkio inžinerijos fakultetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.72 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

80
checked on May 31, 2020

Download(s)

10
checked on May 31, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.