Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/98308
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Sičiūnienė, Viktorija
Title: Didaktiniai matematinio teksto skaitymo aspektai
Other Title: Didactic aspects of reading mathematical texts
Is part of: Lietuvos matematikos rinkinys. Lietuvos matematikų draugijos darbai. Serija B. , [T.] 56 (2015)
Extent: p. 90-94
Date: 2015
Note: Leidinyje spausdinami Lietuvos matematikų draugijos LVI konferencijos darbai
Keywords: Skaitymo kompetencija;Skaitymo strategijos;Skaitymo gebėjimų ugdymas matematikos pamokose;Reading competences;Reading strategies;Reading skills in mathematics classes
Abstract: Straipsnyje gvildenama skaitymo gebėjimų ugdymo dalyko pamokose problema. Pateikiama šiuolaikinė skaitymo kompetencijos samprata, pasiūlytas empiriškai išbandytas skaitymo strategijų taikymo tyrimo modelis. Pristatomi 5 ir 7 klasėse atlikto tyrimo rezultatai apie mokinių gebėjimą taikyti įvairias skaitymo strategijas, pateikiamos rekomendacijos dėl padėties mokant skaitymo strategijų per dalyko pamokas gerinimo
The article deals with the problem of developing reading skills in mathematics classes. The author presents a modern approach to the concept of competence to read and proposes a model of empirically tested reading strategies. The results of testing the ability of reading strategies application by 5–6 form students are provided and recommendations for the improvement of teaching the reading strategies in subject classes are offered
Internet: http://www.mii.lt/LMR/B/2015/56B17.pdf
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.41 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

34
checked on Mar 30, 2020

Download(s)

6
checked on Mar 30, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.