Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/97079
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Sičiūnienė, Viktorija;Dargytė, Janina
Title: Aštuntokų matematikos pasiekimai: kokybiniai ir kiekybiniai aspektai
Other Title: Eighth grade mathematical achievements: qualitative and quantitative aspects
Is part of: Lietuvos matematikos rinkinys. Lietuvos matematikų draugijos darbai. Serija B. , [T.] 54 (2013)
Extent: p. 184-189
Date: 2013
Note: Leidinyje spausdinami Lietuvos matematikų draugijos LIV konferencijos darbai
Keywords: Algebros sritis;Funkcijų sritis;Modernioji testų teorija;Konstrukciniai gebėjimai;Pasiekimų lygiai;Reprodukciniai gebėjimai;Standartizuota programa;Algebra;Functions;Modern test theory;Constructive abilities;Achievement levels;Reproductive abilities;Standardized program
Abstract: Straipsnyje pristatomi susisteminti ir suklasifikuoti aštuntokų pasiekimai iš algebros ir funkcijų srities. Nagrinėta, kokius gebėjimus pademonstravo patenkinamo, pagrindinio ir aukštesniojo pasiekimų lygių mokiniai, spręsdami reiškinių, lygčių, nelygybių, situacijų modeliavimo, proporcingumo temų uždavinius. Autorių siūlymai, kaip tobulinti matematikos ugdymo turinį, yra paremti kokybine uždavinių analize bei mokinių darbų statistine analize. Nagrinėti 134 uždaviniai, kuriuos sprendė 8904 šalies mokiniai. Autorės dėkoja Nacionaliniam egzaminų centrui už suteiktą galimybę naudotis mokinių duomenų bazėmis
This paper presents systematic and classified achievements of eighth grade students’ in the field of algebra and functions. The authors analyze different student skills of satisfactory, basic and advanced achievement levels in particulars themes: expressions, equations, inequalities, simulation and proportionality. Author’s suggestions on how to improve the curriculum are based on the qualitative analysis of the tasks and the statistical analysis of students’ work. Data collect from 8904 country’s students test books and analyze 134 tasks. The authors would like to thank the National Examination Centre for access to the student database
Internet: ftp://ftp.science.mii.lt/pub/Publications/LMR/54(2013)/Series_B/MAT_ir_INF_DESTYMAS,%20MAT_ISTORIJA/Siciuniene_Dargyte.pdf
Affiliation(s): Nacionalinis egzaminų centras, janina.dargyte@nec.lt
Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

34
checked on Mar 30, 2020

Download(s)

6
checked on Mar 30, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.