Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/96669
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Kviklienė, Renata;Buiko, Ana
Title: 14–15 metų mergaičių koordinacinių gebėjimų lavinimas tinklinio pratimais per kūno kultūros pamokas
Other Title: 14-15-year-old girls’ coordination skills training through volleyball exercises in physical education lessons
Is part of: Sporto mokslas : Lietuvos sporto mokslo tarybos ir Lietuvos olimpinės akademijos žurnalas. Vilnius : Lietuvos sporto informacijos centras, 2012, Nr. 2 (68)
Extent: p. 58-63
Date: 2012
Keywords: Tinklinio pratimai;Koordinaciniai gebėjimai;Kūno kultūros pamoka;Volleyball exercises;Co-ordination skills;Physical education lessons
Abstract: Koordinacinių gebėjimų lavinimo paauglystės laikotarpiu priemonių paieška nėra lengva, nes reikia įvertinti daug paauglę veikiančių veiksnių. Ieškoti naujų fizinio ugdymo technologijų verčia tai, kad jau daugeliui vidurinio mokyklinio amžiaus mokinių susiformuoja pasyvaus mokymosi stereotipas, ir juo aukštesnė klasė, tuo mokinės pasyvesnės, mažėja jų fizinis aktyvumas, todėl per kūno kultūros pamokas parenkamos priemonės ir taikomi metodai paauglėms turi patikti, būti priimtini, taip pat ir efektyvūs. Ieškant naujų kūno kultūros pamokos įvairinimo galimybių, tyrimui parinktos skirtingas, tačiau, tyrėjų nuomone, lygiavertės savo lavinamuoju pobūdžiu priemonės: tinklinio pratimai ir bendrojo lavinimo pratimai mergaičių koordinaciniams gebėjimams lavinti. Šios priemonės ir buvo pagrindinis veiksnys, skiriantis mūsų tiriamųjų grupių darbą. Darbo tikslas – išanalizuoti, kaip kinta 14–15 m. mergaičių koordinaciniai gebėjimai, lavinami tinklinio pratimais per kūno kultūros pamokas. Tyrimo objektas – tinklinio pratimų poveikis mergaičių koordinacinių gebėjimų kaitai. Tyrimas atliktas vienoje Vilniaus gimnazijoje 2010–2011 mokslo metais. Tyrime dalyvavo pagrindinės medicininės grupės nesportuojančios 14–15 metų mokinės (n = 42). Patogiuoju būdu sudarytos dvi grupės: 1. Eksperimentinė grupė (E) (n = 21) – pagrindinėje kūno kultūros pamokos dalyje 16–18 min atliko mūsų siūlomus tinklinio pratimų kompleksus. 2. Kontrolinė grupė (K) (n = 21) – pagrindinėje kūno kultūros pamokos dalyje 16–18 min atliko bendrojo lavinimo pratimus
Looking for new opportunities of variety in physical education classes, for our research we have chosen different but, in our opinion, equivalent means what concerns education: volleyball exercises and exercises of general education for developing girls’ coordination skills. These means were a key factor in differentiating work of our research groups. The aim of research is to analyze the changes of coordination skills of 14-15 year-old girls’ caused by education through volleyball exercises during physical education lessons. The study was conducted in a gymnasium in Vilnius in 2010- 2011 school years. The study included general medical groups, 14-15 year old female students (n=42), who do not do sports
Internet: http://www.sportinfo.lt/dokumentai/periodiniai_leidiniai/sp_mokslas/SM_2012_2.pdf
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml11.29 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

70
checked on Mar 31, 2020

Download(s)

12
checked on Mar 31, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.