Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/95793
Options
Educational barriers to the teacher profession : perceptions of their importance in VPU students' sample
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title
Educational barriers to the teacher profession : perceptions of their importance in VPU students' sample
Other Title
Mokymosi kliūtys, jų svarbos suvokimas, siekiant įgyti mokytojo profesiją: VPU studentų požiūris
Is part of
Ugdymo psichologija : mokslo darbai. , Nr. 20 (2009)
Date Issued
Date Issued |
---|
2009 |
Is Referenced by
Extent
p. 52-58
Field of Science
Abstract
Straipsnyje nagrinėjama, kaip universiteto studentai suvokia mokymosi kliūčių svarbą. Mokymosi kliūtys laikomos svarbiu profesinės raidos veiksniu. Tyrimo tikslas – nustatyti, ar yra šių kliūčių svarbos suvokimo skirtumų tarp moterų ir vyrų, taip pat tarp pirmo ir trečio kursų tiriamų studentų grupių. Tiriamiems 404 Vilniaus pedagoginio universiteto studentams buvo pateiktas mokymosi kliūčių sąrašas. Nustatyti statistiškai reikšmingi mokymosi kliūčių svarbos suvokimo, atsižvelgiant į lytį (t = –1,712, df = 402, p = 0,02) ir kursą (t = 2,562, df = 402, p = 0,001), skirtumai. Moterys studentės ir vyrai studentai skirtingai suvokia tokių mokymosi kliūčių, kaip fizinės ir psichinės sveikatos problemos, didėjantis mokestis už mokslą, vaikų auginimas, blogas dėstytojų pasiruošimas ir šeimos paramos trūkumas, svarbą. Pirmo ir trečio kurso studentai skirtingai suvokia tokių mokymosi kliūčių, kaip žemas akademinis pažangumas, mokymosi tikslų trūkumas, didėjantis mokestis už mokslą, blogas dėstytojų pasiruošimas, šališka finansavimo sistema, vaikų auginimas, vangus biurokratinis universiteto valdžios požiūris, šeimos paramos trūkumas ir didelis bedarbystės dažnis tarp universiteto diplomantų, svarbą.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Anglų / English (en)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)