Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/92155
Type of publication: Straipsnis mokslo-populiarinimo leidinyje / Article in popular science editions (S6)
Field of Science: Mechanikos inžinerija / Mechanical Engineering (T009)
Author(s): Bhandari, Shankar;Jotautienė, Eglė
Title: Investigation of rolling bearing condition using the spectrum analysis method
Other Title: Riedėjimo guolių būklės, panaudojant spektro analizės metodą, tyrimas
Is part of: Agroinžinerija ir energetika : ASU Žemės ūkio inžinerijos fakulteto mokslo populiarinimo ir gamybos žurnalas. , 2018, Nr. 23
Extent: p. 161-166
Date: 2018
Abstract: Riedėjimo guoliai yra pagrindinė visų rotorinių mašinų sudedamoji dalis. Spektro analizės metodu įvertinama guolių virpesių amplitudės moduliacija. Gaunamas moduliacijos signalo kitimas laike ir šis signalas gali būti vertinimas pagal laiką arba gali būti atliekama tolimesnė jo dažninė analizė. Spektro analizės metodas yra moduliuoto signalo Furjė eilutės dažnių spektras FFT (greitoji Furjė transformacija). Eksperimentiniai rezultatai rodo, kad esama didelių vibracijos pagreičio skirtumų visose pagrindinėse juostose. Didžiausi virpesių pagreičio padidėjimai užfiksuoti dėvėtame guolyje: 0.0398 m/s2; 0.0487 m/s2; 0.1154 m/s2, palyginti su naujais guoliais, kurie yra 0,0039 m/s2, 0.0019 m/s2, 0.0012 m/s2
Rolling element bearing faults are among the main causes of breakdown in rotating machines. Envelope Detection or Amplitude Demodulation is the technique of extracting the modulating signal from an amplitude-modulated signal. The result is the time domain of the modulating signal. This signal may be studied and interpreted as it is in the time domain or it may be subjected to a subsequent frequency analysis. Envelope Analysis is the FFT (Fast Fourier Transform) frequency spectrum of the modulating signal. Experimental results show that there are significant differences of vibration acceleration throughout key base bands. Key incensements of vibration acceleration of worn bearing are: 0.0398 m/s2; 0.0487 m/s2; 0.1154 m/s2 compared to incensements of new bearing which are 0.0039 m/s2, 0.0019 m/s2, 0.0012 m/s2
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/92155
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.73 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

12
checked on Aug 18, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.