Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/87855
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKildienė, Ilona-
dc.contributor.authorAugustaitienė, Ingrida-
dc.contributor.authorRačkauskaitė, Nijolė-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2019-05-17T23:13:49Z-
dc.date.available2019-05-17T23:13:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.isbn9789955153702-
dc.identifier.otherVDU02-000049464-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/87855-
dc.description.abstractStraipsnyje tiriami sunkumai, kurie iškyla studentams rengiant pristatymus anglų kalba. Aleksandro Stulginskio universitete vykdytame pristatymo rengimo anglų kalba įgūdžių vystymo tyrime nustatyta, kad didžiausias studentų įvardinamas pristatymo anglų kalba privalumas yra kalbėjimo ir bendravimo įgūdžių vystymas. Didžiausias studentų įvardinamas sunkumas rengiant pristatymą anglų kalba yra išankstinė baimė ar stresas, kad pristatymų metu jie jaudinsis ar kalbės nesklandžiai. Didžiausi studentų sunkumai atliekant žodinį pristatymą anglų kalba yra viešo kalbėjimo grupėje baimė ir baimė kalbėti užsienio kalba. Žodinio pristatymo anglų kalba sunkumus studentams geriausiai padėtų įveikti pristatymo rengimas kartu su partneriu. Sis tyrimas atkreipia dėmesį į palankios psichologinės aplinkos sukūrimo anglų kalbos klasėse svarbą ir į būtinybę kuo tiksliau pateikti bei apibrėžti pristatymų rengimo reikalavimuslt
dc.description.abstractThe paper focuses on the difficulties encountered by students in organizing presentations in the English language. The nvestigation of the development of presentation-making skills in English conducted at Aleksandras Stulginskis University has established that the development of speaking and communication skills was the greatest advantage lamed by the students. The students saw the pre-presentation stress and fear of nervousness and failure to speak fluently is major problems in preparation for presentation in English. Fear of public speaking brefore a group and fear to speak n a foreign language were the greatest difficulties encountered by students when making presentation in English. The iest way to overcome the difficulties of oral presentation in English is preparation of the presentation together with a olleague. This investigation emphasises the importance of a favorable psychological environment in English classess nd the necessity of clear and specialized definition of requirements for making presentations in Englishen
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.description.sponsorshipŽemės ūkio akademija-
dc.format.extentp. 55-61-
dc.language.isolt-
dc.relation.ispartofKalbų studijos aukštojoje mokykloje = Language studies at a higher education institution : konferencijos medžiaga, 2014 m. lapkričio 7 d. / Lietuvos sveikatos mokslų universitetas, Vilniaus kolegija. Kaunas, 2014-
dc.subjectPristatymaslt
dc.subjectSunkumailt
dc.subjectBaimėlt
dc.subjectStresaslt
dc.subjectViešas kalbėjimaslt
dc.subject.otherEdukologija / Education (S007)-
dc.titlePristatymo anglų kalba rengimo įgūdžių vystymaslt
dc.title.alternativeDevelopment of presentation-making skills in the english languageen
dc.typeStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)-
dcterms.bibliographicCitation9-
dc.date.updated2016-10-19T14:59Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "62076"}, "publisher": {"other": ["Kaunas"], "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": false}, "isbn": ["9789955153702"], "code": "P2b", "subject": ["S007"], "country": "LT", "language": "lt", "area": "S", "original": true, "pages": 7, "sheets": 0.5, "timestamp": "20161019145922.0", "account": {"year": 2014, "late": false}, "na": 3, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 0.33333333333333, "aip": 1, "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.33333333333333, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Žemės ūkio akademija", "id": "09", "level": "1", "type": "aka", "research": "1", "status": "0"}}], "id": "BA0FB1BCFEEB8CC88896481C186C9D36", "lname": "Kildienė", "fname": "Ilona", "status": "1", "name": "Kildienė, Ilona"}, {"contribution": 0.33333333333333, "aip": 1, "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.33333333333333, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Žemės ūkio akademija", "id": "09", "level": "1", "type": "aka", "research": "1", "status": "0"}}], "id": "0F7788E6856E20363B0D11D358E20C99", "lname": "Augustaitienė", "fname": "Ingrida", "status": "1", "name": "Augustaitienė, Ingrida"}, {"contribution": 0.33333333333333, "aip": 1, "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.33333333333333, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Žemės ūkio akademija", "id": "09", "level": "1", "type": "aka", "research": "1", "status": "1"}}], "id": "03F8259D791779BEA321A7BB55C4424E", "lname": "Račkauskaitė", "fname": "Nijolė", "status": "0", "name": "Račkauskaitė, Nijolė"}]}-
local.typeP-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptŽemės ūkio akademija-
crisitem.author.deptŽemės ūkio akademija-
crisitem.author.deptŽemės ūkio akademija-
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Files in This Item:
marc.xml6.75 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

56
checked on Sep 8, 2020

Download(s)

14
checked on Sep 8, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.