Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/86927
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
Field of Science: Aplinkos inžinerija / Environmental engineering (T004)
Author(s): Jotautienė, Eglė;Pocius, Antanas;Pažėra, Raimundas;Mieldažys, Ramūnas
Title: Investigation of noise radiated by traffic at the intersection of roads
Other Title: Eismo srautų sukelto triukšmo kelių sankryžoje tyrimai
Is part of: Žmogaus ir gamtos sauga 2014 : 20 tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos medžiaga = Human and nature safety 2014 : proceedings of the 20th international scientific-practice conference / Aleksandro Stulginskio universitetas, Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuvos mokslų akademija. Akademija, 2014, D. 1
Extent: p. 75-78
Date: 2014
Keywords: Transporto triukšmas;Kelių sankryža;Matematinis modelis;Traffic noise;Intersection;Road
Abstract: Dėmesys triukšmo sukeliamom problemom auga visame pasaulyje dėl žalingo poveikio sveikatai ir gyvenimo kokybei. Europos Sąjungos ir Lietuvos teisės aktai ir įstatymai pabrėžia triukšmo sumažinimo svarbą, būtinybę rinkti ir analizuoti informaciją triukšmui įvertinti, susijusią su eismo srautais, eismo srautų matematinių modelių kūrimu ir jų įgyvendinimu. Transporto sukeliamo triukšmo matavimai atlikti Kauno miesto ir jo priemiesčio gatvių sankryžose. Šioje vietoje eismo srautų lygis yra aukštas ir dominuoja žemų ir labai žemų dažnių triukšmas. Sukurta metodika gali būti naudojama įvertinti eismo triukšmo lygius mieste ir šalies rajonuose naudojant duomenis gautų iš automatizuotų eismo srautų registracijos sistemų
Noise related problems are increasing with detrimental effects on human health and quality of life. The regulations and laws of European Union and Lithuania emphasize the importance of noise reduction, the necessity to collect and analyze information related to traffic flow, the development of traffic flow mathematical models. Measurements were performed of traffic noise at the road signalized intersection in Kaunas suburb. At this location traffic flow rates are high and noise is dominated by low and very low frequencies. The developed methodology can be used to estimate traffic noise levels in a city and country districts using data provided by the automated traffic flow registration system
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/86927
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.88 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

40
checked on Jan 6, 2020

Download(s)

6
checked on Jan 6, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.