Turime mokyti ne tik braižyti brėžinius
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2011 |
Pagrindiniai inžinerinės grafikos uždaviniai – mokyti braižyti brėžinius, mokyti skaityti brėžinius, lavinti erdvinį mąstymą. Didžiausias dėmesys universitetinėse studijų programose skiriamas brėžinių braižymo gebėjimams ugdyti. Atestavimo tvarka, kai rekomenduojama naudoti testus, egzaminuoti studentus tik raštu, neskatina brėžinių skaitymo gebėjimų ugdymo, mažai prisideda prie erdvinio mąstymo lavinimo. Straipsnyje, remiantis įvairiais šaltiniais ir ilgamete pedagogine patirtimi, rekomenduojama taikyti lankstesnę studentų supratimo ugdymo bei gebėjimų patikrinimo sistemą.
The main tasks for Engineering Graphics are to teach create drawings, drawings interpretation and to train spatial reasoning. According to nowadays University’s study practice the main attention is paid to the teaching of drawing creation. The rec-ommended assessment system by using tests and written ex-amination does not encourage for drawing interpretation skills and spatial reasoning training. On the basis of the different web sites and other materials analysis and a long time pedagogical experience it is recommended to apply more flexible students’ perception training and examination of skills system.