Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/80979
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
Field of Science: Visuomenės sveikata / Public health (M004)
Author(s): Kapustinskienė, Violeta;Mačionytė, Jurgita;Kuliešius, Edgaras;Gražulevičius, Romas
Title: Pirmosios reanimacinės pagalbos mokymo efektyvumas, treniruojant besimokančiųjų dirbtinio kvėpavimo ir dirbtinės kraujotakos veiksmus
Is part of: Žmogaus ir gamtos sauga: tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos medžiaga: 2008 m. gegužės 14-17 d., birželio 12-13 d. D. 1. Akademija., 2008
Extent: p. 34-37
Date: 2008
Keywords: Pirmoji pagalba;Reanimacija;Mokymas;Treniravimas;First aid;Teaching;Resuscitation;Respiratory and circulatory systems
Abstract: Tyrimų tikslas – nustatyti pirmosios reanimacinės pagalbos mokymo efektyvumą, treniruojant besimokančiųjų dirbtinio kvėpavimo ir dirbtinės kraujotakos veiksmus bei pasiūlyti metodines priemones mokymo efektyvumui gerinti. Tyrimo duomenys sukaupti pirmosios reanimacinės pagalbos mokant septynias tiriamų klausytojų grupes. Dalis jų buvo mokyti gaivinti, tačiau nebuvo treniruoti. Bendras tiriamųjų kiekis – apklausos metu – 156, mokymo efektyvumo tyrimo metu – 151. Amžius – 18-22 metai, išsimokslinimas – vidurinis. Mokymas vyko ir mokymo efektyvumas tirtas panaudojant treniruoklį Recording Resusci Anne. Tyrimo rezultatai parodė, jog klausytojų treniravimas atlikti dirbtinio kvėpavimo ir dirbtinės kraujotakos veiksmus labai pagerina mokymo efektyvumą. Pirmosios reanimacinės pagalbos treniruokliu treniruoti moksleiviai 1,97 karto dažniau, o studentai 18,08 karto dažniau gaivina be klaidų arba be esminių klaidų. Gaivinimo ciklą be klaidų arba be esminių klaidų atlieka 96,7 proc. mokytų gaivinti ir treniruokliu treniruotų klausytojų
The aim of the present study was to evaluate effectiveness training of restoring respiratory and circulatory systems function and to suggest measures for increase effectiveness. We analyzed actions of 156 subjects. Whose were trained by using Recording Resusci Anne. The study results showed that training by using equipment significantly increase effectiveness: secondary or professional school students after training by 1.97 times and university students by 18.08 times less make mistakes to compare with the persons without equipment training. About 96.7 % of all trained students resuscitate without mistakes
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/80979
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.08 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

40
checked on Jan 6, 2020

Download(s)

6
checked on Jan 6, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.