Paslaugų kokybės užtikrinimo analizė nerūdijančio plieno žaliavų prekyboje
Date |
---|
2008 |
Straipsnyje analizuojama paslaugų kokybė nerūdijančio plieno žaliavų prekyboje, jos užtikrinimas. Remiantis ekspertinės apklausos metodika, atliktas nerūdijančio plieno gaminius tiekiančios įmonės paslaugų kokybės tyrimas. Darbe analizuojama nerūdijančio plieno gaminių tiekimo paslauga ir įvardinami svarbiausi rodikliai, apibūdinantys paslaugos kokybę. Kokybės rodikliai (matai) įvertinti nustatant jų svarbą bendrai paslaugos kokybei. Įmonės teikiamų paslaugų kokybės vertinimas atliktas naudojant ekspertinio vertinimo ir „savęs įvertinimo“ metodus.
This article deals with quality assurance in trade by stainless steel products with emphasis on supply (as service) quality management. A survey of processes related to quality of supply service is done referring to answers from experts related both to customers and managers selling the service. Data collected limits to the scope of one enterprise providing supply service and a number of customers. The key quality dimension are identified and explained as related to the trade by stainless steel products. Identifies service quality dimensions are rated according to their significance to overall quality of service in question.