Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/80064
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Transporto inžinerija / Transport engineering (T003)
Author(s): Bazaras, Jonas;Jotautienė, Eglė;Merkevičius, Stanislovas
Title: Analysis of noise dependence on traffic flow
Other Title: Triukšmo priklausomybės nuo eismo srauto analizė
Is part of: Aplinkos tyrimai, inžinerija ir vadyba = Environmental research, engineering and management. Kaunas : Technologija., 2007, Nr. 2(40)
Extent: p. 52-58
Date: 2007
Keywords: Traffic flow;Traffic noise
Abstract: Miesto teritorijose triukšmas, sukeliamas nutrūkstamų eismo srautų, yra labiausiai dirginantis veiksnys. Straipsnyje pateiktas transporto tinklo matematinis modelis Kauno miesto centre ir miesto triukšmo matavimo rezultatai vienoje iš pagrindinių Kauno sankryžų. Tinkliniu transporto modelius, taikant Wardrop pusiausvyros metodą bei naudojant EMME/2 programinį paketą, identifikuoti eismo srautų parametrai gatvėse bei sankryžose. Triukšmo analizei pasirinkta Karaliaus Mindaugo pr. ir Birštono g. sankryža. Nustatytas dominuojantis triukšmas mieste yra žemų dažnių juostoje, ir LAeq lygiai beveik visada be paliovos mažėja iki žaliojo šviesoforo pabaigos. Triukšmo ir eismo srauto intensyvumui vertini taikytas tiesinės regresijos modelis. Gauti rezultatai leidžia sudaryti eismo srautų intensyvumo ir triukšmo vertinimo prognozes
In urban areas traffic noise generated by unstable traffic is a great public annoyance. This paper presents a mathematical model of Kaunas transport network in the city centre and measurements of urban noise at its arterial crossing. Traffic flow parameters in streets and crossings have been identified by a network transport model using the Wardrop equilibrium method and EMME/2 software package. K. The crossing of Mindaugo avenue and Birštono street has been chosen for traffic noise analysis. It is determined that urban traffic noise dominates at the low frequencies range and LAeq levels almost continuously decrease up to the end of the green traffic signal cycle. To evaluate the intensity of noise and traffic flow a linear regression model has been applied. The results allow making forecasts of traffic flows intensity and noise evaluation
Internet: http://www1.apini.lt/includes/getfile.php?id=462
http://www1.apini.lt/includes/getfile.php?id=462
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.81 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

42
checked on Jan 6, 2020

Download(s)

6
checked on Jan 6, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.