Pirmosios reanimacinės pagalbos mokymo, panaudojant treniruoklį ir analizuojant dažniausiai pasitaikančias klaidas, efektyvumo tyrimas
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Kapustinskienė, Violeta | ||
Date |
---|
2007 |
Darbo tikslas – ištirti pirmosios reanimacinės pagalbos mokymo efektyvumą, mokymo procese panaudojant treniruoklį ir analizuojant dažniausiai pasitaikančias gaivintojų klaidas. Tyrimų duomenys sukaupti pirmosios reanimacinės pagalbos mokant septynias tiriamų klausytojų grupes. Bendras tiriamųjų kiekis – 196, amžius – 18-22 metai, išsilavinimas – vidurinis. Mokymas ir mokymo efektyvumas tirtas panaudojant treniruoklį Recording Resusci Anne. Tyrimo rezultatai parodė, jog mokymui ir treniravimui panaudojant treniruoklį ir mokymo procese analizuojant dažniausiai pasitaikančias klaidas, visose klausytojų grupėse gaunami geri mokymo rezultatai. Gaivinimo ciklą visiškai be klaidų arba be esminių klaidų atliko 95,9 proc. klausytojų.
The aim of the present study was to evaluate effectiveness first resuscitationa training aid by using Recording Resusci Anne training illustrations and analyzing of mostly occurred mistakes while resuscitation. Study population – 196, 18-22 years age students. The study results showed that usage the first and training illustrations and analyzing of mostly occured mistakes the students acquired very good – resuscitational cycle was correcting 95,9 percents of trained contingent of peoples.