Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/79229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPupinis, Gediminas-
dc.contributor.authorKrocas, Rimvydas-
dc.date.accessioned2019-05-16T11:23:13Z-
dc.date.available2019-05-16T11:23:13Z-
dc.date.issued2019-05-20-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/79229-
dc.description.abstractGreitas ir efektyvus automobilio stabdymas yra viena iš esminių saugumo kelyje krypčių. Transporto priemonės stabdymas turi užtikrinti saugumą staiga atsirandant kliūčiai. Šiame darbe analizuojamas tyrimas matuojant stabdymo laiką, kelią ir dinamines stabdymo charakteristikas naudojant skirtingo tipo padangas ir skirtingą automobilio greitį. Bandymas atliekamas kontroliuojamo trinties koeficiento kelyje su specialia dinamine plokšte. Testas parodė, kad stabdymo priklausomybė nuo padangų tipo yra labai reikšminga – stabdymo kelias ir laikas išauga beveik 2 kartus. Tas pats pastebima su dinaminėmis charakteristikomis – šoninis slydimas išauga keletą kartų naudojant M+S tipo padangas, taipogi vieno testo metu su šiomis padangomis automobilis pradėjo pavojingai slysti.lt
dc.description.abstractFast and efficient car braking is one of the key aspects in road safety, where automobile braking must ensure fast stopping at the appearing of the obstacle. In the thesis was analyzed what determines the braking time and dynamic characteristics of braking depending on different type of tires and different speed. Test performed on controlled friction coefficient road – special dynamic plate road. Test shown that braking time depends on type of tires significant – braking time and distance increased approx. 2 times. Same with dynamic characteristics-side.en
dc.description.sponsorshipŽemės ūkio inžinerijos fakultetaslt
dc.description.sponsorshipJėgos ir transporto mašinų inžinerijos institutaslt
dc.format.extent46 p.-
dc.language.isoltlt
dc.rightsETD darbas viešai neprieinamas / No access-
dc.subjectAutomobilislt
dc.subjectCaren
dc.subjectStabdymaslt
dc.subjectBrakingen
dc.subjectŽieminės padangoslt
dc.subjectWinter tiresen
dc.subject.otherMechanikos inžinerija (T009) / Mechanical engineering-
dc.titleAutomobilio stabdymo kelio tyrimas esant slidžiai dangailt
dc.title.alternativeThe investigation of vehicle breaking distance under slippery road conditionen
dc.typeMagistro darbas / Master thesis-
item.grantfulltextrestricted-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:2019 m. (ŽŪA ŽŪIF mag.)
Files in This Item:
rimvydas_krocas_md.pdf1.72 MBAdobe PDF   Until 2024-05-20View/Open

Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

66
checked on May 31, 2020

Download(s)

26
checked on May 31, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.