Pardavimo proceso gerinimas (greitųjų kreditų atvejis)
Černovė, Renata |
Baigiamojo darbo tikslas - atlikus pardavimo proceso teorinę analizę, pateikti pasiūlymus pardavimo proceso gerinimui greitųjų kreditų bendrovėje. Teorinėje darbo dalyje analizuojamas pardavimo procesas, jo vykdymo būdai, etapai, įtakojantys veiksniai, teorinės gerinimo galimybės. Analitinėje darbo dalyje, naudojant apklausos metodą, analizuojamas greituosius kreditus teikiančios bendrovės pardavimo procesas. Atlikus analizę išsiaiškinta, kad įmonės probleminės sritys, veikiančios pardavimo procesą, yra šios: neefektyvi reklama ir klaidinga komunikacija; netinkamos sutarties sąlygos, palūkanos ir kiti finansiniai rodikliai; klientų nuomone, darbuotojai neprodesionalūs; klientų aptarnavimo centras ir tarpininkų klientų aptarnavimo vietos nėra pakankamai išnaudojamos; nėra išnaudojamas klientų pateikiamos nuomonės (skundų, padėkų) potencialas įmonei auginti ir pardavimo procesui gerinti. Projektinėje darbo dalyje pristatomi veiksmai, skirti gerinti pardavimo procesą, sprendžiant analitinėje dalyje išsiaiškintas problemas. Tam naudojami būdai glaustai: reklamos suasmeninimas; iš anksto suplanuota komunikacija; darbuotojų apmokymas; klientų aptarnavimo vietų efektyvumo tyrimas ir skundų (padėkų) potencialo gerinti pardavimo procesą išnaudojimas, naudojant pardavimų vertinimo metodą.
The aim of the final work is to make suggestions for the improvement of the sales process in the fast credit company after theoretical analysis of the sales process. Theoretical part of the work analyzes the sales process, it‘s implementation methods, stages, influencing factors, theoretical improvement possibilities. The analytical part of the work, using the survey method, analyzes the sales process of a fast credit company. The analysis revealed that the company‘s problem areas affecting the sales process are: ineffective advertising and wrong communication; inappropriate contractual terms, interest and other financial indicators; according to clients, employees are non-profesional; customer service center and intermediary customer service points are not sufficiently exploited; the potential of customer feedback (complaints, thanksgiving) to grow a business and improve the sales process is not exploited. The part of the project work presents the steps to improve the sales process by solving the problems identified in the analytical part. The techniques used to do this: personalization of advertising; pre-planned communication; training of employees; investigation of customer service efficiency and exploiting the potential of complaints using sales approach.