Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/61995
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedralt_LT
dc.contributor.advisorBakanauskas, Arvydas
dc.contributor.authorKuodytė, Greta
dc.date.accessioned2019-04-02T07:58:04Z
dc.date.accessioned2019-04-15T06:28:47Z-
dc.date.available2019-04-02T07:58:04Z
dc.date.available2019-04-15T06:28:47Z-
dc.date.issued2019-04-05
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/61995-
dc.description.abstractDarbo tikslas - pateikti pasiūlymus apie elektroninio marketingo priemones, įvertinus kintančią vartotojų elgseną. Teorinėje elektroninio marketingo galimybių analizės dalyje išsamiai aptariama elektroninio marketingo samprata, elektroninės komercijos reikšmė, peteikiamos elektroninio marketingo priemonių tendencijos, analizuojama vartotojų elgsena internete. Šioje dalyje analizuojami skirtingi autorių, tyrinėjusių šią sritį, požiūriai, studijų rezultatai. Antrojoje analitinėje darbo dalyje yra siekiama įvertinti bei nustatyti, kokios elektroninio marketingo priemonės yra reikšmingos Lietuvos interneto vartotojų elgsenai. Tyrimas susitelkia ties elektroninio marketingo priemonių vengimu, elektroninės nuomonės ir paslėpto marketingo įtakos apsisprendžiant pirkti bei vartotojų elgsena socialiniuose tinkluose vertinimu. Projektinėje darbo dalyje pateikiami pasiūlymai apie elektroninio marketingo priemonių parinkimą pagal vartotojų elgseną. Vieni svarbiausių pasiūlymų – verslo organizacijoms dalyvauti socialiniuo tinkluose, vertinti elektroninę nuomonę ir teisingai parinkti slapto marketingo būdus.lt_LT
dc.description.abstractAim of the paper: to present suggestions on electronic marketing tools, taking into account changing consumer behavior. In the theoretical part of the analysis of electronic marketing opportunities, the concept of electronic marketing, the importance of e-commerce, the tendencies of electronic marketing tools are analyzed in detail, and consumer behavior in the Internet is analyzed. This section analyzes the different approaches and study outcomes of authors who have studied this field. The second part of the analytical work is to evaluate and determine what electronic marketing tools are important for the behavior of Lithuanian Internet users. The research focuses on avoiding electronic marketing tools, evaluating the impact of electronic opinion and hidden marketing on purchasing and consumer behavior in social networks. Proposals for selection of electronic marketing tools according to consumer behavior are presented in the project part. One of the most important suggestions - for business organizations to participate in social networks, to evaluate electronic opinion and to correctly choose the methods of secret marketing.en_US
dc.format.extent82 p.
dc.language.isolten_US
dc.rightsPrieinamas tik Universiteto intranete / University Intranet only
dc.subjectMarketingo priemonėslt_LT
dc.subjectInternetaslt_LT
dc.subjectElektroninis verslaslt_LT
dc.subjectMarketing toolsen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectInternet businessen_US
dc.subject.otherVadyba / Management
dc.titleElektroninio marketingo priemonių parinkimas pagal vartotojų elgsenąlt_LT
dc.title.alternativeElectronic marketing tools selection according to consumer behavioren_US
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
item.grantfulltextrestricted-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptMarketingo katedra-
Appears in Collections:2019 m. (EVF mag.)
Files in This Item:
greta_kuodyte_md.pdf2.36 MBAdobe PDF   Until 2024-04-05View/Open

Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

222
checked on May 31, 2020

Download(s)

142
checked on May 31, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.