Personalistinė vilties pedagogika: metodologiniai metmenys : tarpdisciplininė mokslo monografija
Date |
---|
2019 |
Tarpdisciplininėje mokslo monografijoje pateikiami pagrindiniai „tyrimo rezultatai“, gauti apibendrinus pedagogikos, psichologijos, krikščioniškosios antropologijos, personalizmo filosofinės krypties ir teologijos įžvalgas apie žmogiškąjį asmenį ir vilties fenomeną: sukurti personalistinės vilties pedagogikos metodologiniai metmenys; apibrėžta personalistinės vilties pedagogikos samprata; suformuoti personalistinės vilties pedagogikos teologiniai, filosofiniai ir psichologiniai pagrindai; nustatytos nevilties kultūros pagrindinės priežastys ir jų keliami iššūkiai personalistinės vilties pedagogikai bei moksleivių pasaulėžiūros formavimuisi; suformuoti teoriniai personalistinės vilties pedagogikos metodikos pagrindai ir suformuluotas pagrindinis personalistinės vilties pedagogikos tikslas; atskleista personalistinės vilties pedagogikos esmė ir prasmė; išskirti ir apibūdinti pagrindiniai personalistinės vilties pedagogikos veikėjai ir veiksniai.
This interdisciplinary monograph presents the main “research results” drawn from the insight of pedagogics, psychology, Christian anthropology, personalistical philosophical movement and theology about human person and the phenomenon of hope: the methodological outlines of personalistical pedagogics of hope created; the concept of personalistical pedagogics of hope; the structured theological, philosophical and psychological basics of personalistical pedagogics of hope defined; the main sources of the culture of despair, and the consequential challenges for personalistical pedagogics of hope and the formation of students’ world-view identified; the theoretical methodological basics and the formulated main goal of personalistical pedagogics of hope structured; the essence and meaning of personaIistical pedagogics ofhope pointed out; the main agents and factors of personalistical pedagogics of hope identified and discussed.
Recenzentai: prof. dr. Sigitas Daukilas (Aleksandro Stulginskio universitetas); prof. dr. Alvyra Galkienė (Lietuvos edukologijos universitetas); kan. prof. dr. Kęstutis Žemaitis (Vytauto Didžiojo universitetas)