Reception of Japanese and Korean popular culture in Europe [elektroninis išteklius]. [T.] 2
Editor | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Other(s) | |||
---|---|---|---|
Sudarytojas / Compiler | LT |
Date |
---|
2012 |
Aukštoji ir populiarioji kultūra, kultūrinis pliuralizmas, valstybės įvaizdžio vystymo politika, Azijos populiarioji kultūra: Korėjos pop fanai Prancūzijoje, kawaii mada Prancūzijoje, Pietų Korėjoje ir Taivane, japonų mados priėmimas Didžiojoje Britanijoje, populiarieji Japonijos įvaizdžiai nacistinėje Vokietijoje (1933-1945), Japonijos viešosios diplomatijos raida ir šalies ženklodara – visos šios temos yra diskutuojamos šešiuose skirtingų užsienio ir Lietuvos mokslininkų straipsniuose.
High and pop culture, cultural pluralism, development of the country’s image policy, Asian pop culture: Korean pop fans (France), kawaii fashion (France, South Korea, Taiwan), reception of Japanese fashion in Britain, popular images of Japan in Nazi Germany (1933-1945), development of Japan’s public diplomacy and country branding - all these questions were discussed in the articles of six authors.