Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/60838
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Cvilikaitė, Jurgita
Title: Kalbinių, informacinių-komunikacinių technologijų, verslumo ir kitų įgūdžių tobulinimas
Is part of: Daugiakalbystės tyrimai: mokslinių straipsnių rinkinys [elektroninis išteklius] = Research in multilingualism : selected papers / sudarytoja Nemira Mačianskienė. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2012
Extent: p. 98-105
Date: 2012
Keywords: Kalbų mokymasis;Holistinis požiūris;Verslumas;Kūrybiškumas;Mokymasis;Mokymosi procesas;Nuotolinis mokymas;Motyvacija;Kalbiniai įgūdžiai;Learning languages;Motivation;Learning skills;Foreign languages;Learning process;Holistic viewpoint;Foreign language learning
ISBN: 9789955127840
Abstract: Straipsnyje pristatomi Grundtvig projekto En Vogue1 produktai: „En Vogue vadovas“ (Handbook) ir „En Vogue metodinė priemonė“ (Toolbox). Projekto tikslines grupes sudaro socialiai pažeidžiamos, neturinčios išsilavinimo ir darbo jaunos moterys ir jų mokytojai, instruktoriai bei įvairūs konsultantai. Metodinė priemonė remiasi holistiniu požiūriu į mokymąsi: pasaulį besimokantieji suvokia ir perpranta visais savo pojūčiais, patys priima konkrečius sprendimus. Pasirinkta teminė terpė (moterims artima sritis – mada, įvairios mokymo(si) veiklos ir informacinės – komunikacinės priemonės (internetas, įvairi programinė įranga) ir mokymo(si) metodai) keičia tradicinę mokymosi situaciją (mokytojas pateikia žinias, mokiniai/studentai pasyviai jas priima), didina tokių moterų motyvaciją mokytis, skatina jų kūrybiškumą, socialinius ir verslo įgūdžius, rengia jas integruotis į darbo rinkas. Projekto vykdytojų teigimu, skatinamos šios jaunų moterų kompetencijos: bendravimas gimtąja ir užsienio kalbomis, matematinis raštingumas, gamtos mokslų ir technologijų pagrindai, skaitmeninė, mokymosi mokytis, visuomeninė, verslo ir kultūrinės raiškos kompetencijos. Kalbinės kompetencijos plėtojimas „En Vogue metodinėje priemonėje“ yra tik vienas iš daugelio būdų palengvinti mokymusi nusivylusių merginų ir moterų integraciją į darbo rinką ir visuomeninį gyvenimą. Tačiau šios priemonės teorinėmis nuostatomis ir praktiniais patarimais, pamokų planais gali naudotis visi užsienio kalbų mokytojai. Devyniasdešimtyje pateikiamų instrumentų siūloma diskutuoti, dirbti komandose, apklausti, ieškoti, rinkti ir apdoroti informaciją, kurti, skelbti, rašyti įdomiomis formomis ir artimomis temomis
The aim of the article is to introduce two products of the Grundtvig project En Vogue: Handbook and Toolbox. The target groups of the project comprise young socially deprived women and their teachers, trainers or counselors. The En Vogue materials are aimed at helping young female learners to integrate into educational measures directed at the labour market. They are based on the holistic approach to education which could be summarized by a saying of the educator J.H.Pestalozzi: „thinking with head, heart and hand”. It signifies that learners understand and perceive the world with all senses and have to make their own and concrete experiences. The attractive choice of thematic approach (fashion), integration of various learning activities, information and communication technologies and learning techniques motivate, nurture creativity, social and entrepreneurial skills, and facilitate the integration into the labour market. Although the development of foreign language skills is only a means to broaden vocational and social possibilities of young “education – resistant” female learners, both, Handbook and Toolbox could be used by teachers of foreign languages, as they provide a variety of activities and medium of learning. Four instruments from Toolbox were adapted and integrated into the course of general English (B1) at Vytautas Magnus University. The instruments were selected to satisfy different needs and interests of the students. Also, they were of different levels of complexity. The tasks were presented and had to be carried out on the virtual Moodle platform. The investigation revealed a correlation between the choice of the task and the motivation, as most students chose to work on the easiest instrument. The students who chose the more difficult tasks showed higher interest and activeness. They also admitted that such tasks were both interesting and useful.[...]
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/226
http://vddb.laba.lt/fedora/get/LT-eLABa-0001:B.03~2012~ISBN_978-9955-12-784-0/DS.001.0.01.BOOK
Affiliation(s): Užsienio kalbų institutas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml11.35 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

104
checked on Mar 29, 2020

Download(s)

12
checked on Mar 29, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.