Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/56677
Type of publication: Mokomoji knyga / Educational book (K2b)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Bakanauskas, Arvydas Petras;Liesionis, Vytautas
Title: Elektroninis marketingas : [mokomoji knyga]
Extent: 183 p
Publishing data: Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Date: 2008
Note: Bibliogr.: p. 180-183
Keywords: Internetinis marketingas;Mokomosios priemonės aukštosioms mokykloms
ISBN: 9789955123323
Abstract: Šioje mokomojoje studijų knygoje nagrinėjama marketingo raida, elektroninio verslo pagrindai ir elektroninio marketingo orientacija. Apibrėžiama internetinio marketingo samprata ir esmė. Elektroninis marketingas analizuojamas kaip procesas, kurio metu sukuriami ir palaikomi santykiai su klientu naudojant internetines technologijas, norint palengvinti informacijos, produktų ir paslaugų, kurios tenkina abiejų pusių reikalavimus, kaitą. Studijų knyga parengta remiantis įvairių užsienio ir Lietuvos autorių publikacijomis. Knyga skirta VDU magistrantams, studijuojantiems Elektroninį marketingą, Elektroninę komerciją, studentams, specialistams, dirbantiems elektroninio marketingo srityje (ar ketinantiems jais tapti)
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/56677
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.95 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

572
checked on Mar 29, 2020

Download(s)

180
checked on Mar 29, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.