Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/55880
Type of publication: Daktaro disertacijos santrauka / Summary of doctoral dissertation (D1)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Liesionis, Vytautas
Title: Determination of principles of green marketing strategy planning : summary of doctoral dissertation : social science, management and administration (03S) = Žaliojo marketingo strategijos rengimo principų nustatymas : daktaro disertacijos santrauka : socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03 S)
Other Title: Žaliojo marketingo strategijos rengimo principų nustatymas
Extent: 36 p. : iliustr
Publishing data: Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Date: 2006
Note: Daktaro disertacija rengta 2002-2006 metais Vytauto Didžiojo universitete
Aut. darbų sąrašas: p.10 (6 pavad.)
Keywords: Marketingas;Valdymas;Žaliasis marketingas
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/55880
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.6 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

140
checked on Mar 4, 2020

Download(s)

18
checked on Mar 4, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.