Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/51191
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Paukštė, Vaidotas;Normantaitė, Dovilė
Title: Moters ir vyro santykio reklamoje poveikis vyro ir moters santykiams
Other Title: The effect of women and men relations in the commercials on the relations between men and women
Is part of: Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos ir ekonomikos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai. Europos Sąjungos ūkio procesai ir tendencijos : 13-oji respublikinė doktorantų ir magistrantų mokslinė konferencija, Kaunas, 2010 m. gegužės 7 d. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 13 (2010)
Extent: p. 245-252
Date: 2010
Keywords: Moteris;Vyras;Santykiai;Reklamos poveikis
Abstract: Šiuolaikinėje, post postmodernistinėje kultūroje, kur kas dažniau nei bet kada anksčiau tiek moksliniame, tiek praktiniame lygmenyje nagrinėjami socialiniai santykiai, asmenų socialumas ir atskirų kintamųjų poveikis santykiams. Taip nutiko dėl to, 21 amžiaus pirmuoju dešimtmečiu socialinių santykių esmė kito greičiau, nei kitais laikotarpiais. Tradiciniuose žmonių santykiuose nusistovėjusi tvarka ir vertybės, per paskutinį šimtmetį patyrė didžiausią sukrėtimą, kokį tik įmanoma patirti per tokį trumpą laikotarpį. Žmonių tarpasmeniniai santykiai, kurie dėl natūralių priežasčių yra ribojami natūralių veiksnių: laiko, atstumo, požiūrių skirtumų, dėl įvykusių technologinių bei psichologinių pokyčių, nebe paklūsta tradiciniais laikytiems dėsniams. Vyro ir moters santykiai, visais laikais buvo didžiausias socialinis ir kultūros fenomenas. Būtent šių dviejų asmenų sąjunga ir tarp jų esantis tarpasmeninis ryšys yra visuomenėje vyraujančios socialinės santvarkos pamatas. Vyro ir moters asmeninis santykis kultūriškai ilgai buvo laikomas kaip esmė kuris iš principo formuoja kultūrą. Nepaisant nusistovėjusios nuomonės, kad vyro ir moters santykiai visuomenės plačiuoju mastu kinta tik ilguoju periodu dėl veikiamų fundamentalių jėgų, įvykę staigūs pokyčiai, šį stereotipą griauna iš pamatų. Iš pirmo žvilgsnio kultūriškai nereikšmingi įvykiai gali įtakoti ir dažniausiai įtakoja šiuos santykius. Reklama yra viena iš dažniausiai sutinkamų ir kultūriškai viena įdomiausių komunikacijos formų. Dažniausiai visuomenėje esti nusistovėjusi nuomonė, kad reklamos poveikis yra minimalus ir dažniausiai apsiriboja tik pirkimų elgsenos formavimo arba informavimo ir priminimo rėmuose.[...]
Theme of social relations is one of most interesting topic. However, the relation between men and women is most important subject, because on it depends social relations system. The problem of publication: how relataion between women and men influences the relation between men and women. The main purpose ir to find the influence how relation between men and women in commercials influences men and women relation. According research results, commercials have an influence to social relations and is important factor, which drive men and women relation
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/51191
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.76 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

162
checked on Mar 29, 2020

Download(s)

14
checked on Mar 29, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.