Įžvalgos apie IDKM remiantis Šiaulių Didždvario gimnazijos mokytojų ir mokinių patirtimi
Date |
---|
2013 |
Šiuolaikinio švietimo problematikos tyrėjai vis dažniau akcentuoja integruoto dalyko ir kalbos mokymo (IDKM) svarbą. Diskutuojama apie IDKM metodikos daugiasluoksniškumą, reiklumą kūrybiškumui, lankstumą, o taip pat ja pagrįsto mokymo scenarijų ir metodų įvairovę. Šios įvairovės kontekste išskiriamas esminis IDKM tikslas – besimokančiojo kalbinių ir dalykinių kompetencijų ugdymas. Tam, kad šis ugdymas būtų kokybiškas ir efektyvus, keliami reikalavimai ne tik IDKM taikančio mokytojo kompetencijoms, bet ir IDKM pamokose dalyvaujantiems mokiniams. VDU UKI atliko tyrimą, kurio metu buvo apklausti Šiaulių Didždvario gimnazijos mokytojai bei mokiniai, aktyviai dalyvaujantys ar organizuojantys IDKM pamokas. Apklaustieji vertino IDKM pamokas, jų naudingumą kalbinių ir dalykinių kompetencijų ugdymui. Pranešime pristatomi tyrimo rezultatai, aptariamos tyrimo dalyvių įžvalgos apie IDKM pamokų organizavimą, psichologinius tokių pamokų aspektus, pagrindines problemas ir pasiekiamus tikslus.
Conference | |||
---|---|---|---|
2013-09-27 | 2013-09-28 | LT |