Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/50599
Options
Kaip motyvuoti VDU studentus rinktis C1 lygio „Anglų kalbos gramatika komunikacijai“ kursą?
Type of publication
Tezės kitame recenzuojamame leidinyje / Theses in other peer-reviewed publication (T1e)
Title
Kaip motyvuoti VDU studentus rinktis C1 lygio „Anglų kalbos gramatika komunikacijai“ kursą?
Is part of
Darnioji daugiakalbystė: tyrimai, studijos, kultūra : 2-oji tarptautinė mokslinė konferencija = Sustainable multilingualism: research, studies, culture : 2nd international scientific conference, 2013 m. rugsėjo 27-28 d. / Vytauto Didžiojo universitetas. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2013
Date Issued
Date Issued |
---|
2013 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2013
Extent
p. 36-37
Field of Science
Abstract
VDU UKI dėstytojai, suvokdami gramatikos svarbą užsienio kalbos mokymo/mokymosi procese, jau eilę semestrų skelbia anglų kalbos gramatikos kursą, dėstomą C1 lygiu. Neretai dėstytojai susiduria su sunkumais surinkti suinteresuotų studentų grupes. Pasiteiravus studentų, kodėl jie nenori mokytis gramatikos aukštesniu lygiu, paaiškėja ne viena priežastis: gramatikos mokoma/mokomasi bendrojo lavinimo mokyklose nuo II-os klasės; ji tikrai profesionaliai išdėstoma keturiuose anglų kalbos lygiuose, dėstomuose VDU; tai sausas, neįdomus mokslas; studentai jau yra puikiai įsisavinę anglų kalbos gramatiką; ji yra visai nesvarbi kalbos mokymosi procese. Siekdami išaiškinti gramatikos reikšmę kalbos mokymo/mokymosi procese bei motyvuoti studentus pasirinkti „Anglų kalbos gramatika komunikacijai“ kursą, VDU UKI dėstytojai stengiasi atsakyti į studentų klausimus, nepaliaujamai tobulindami minėtą kursą. Pirmiausiai yra privalu paaiškinti studentams jog mokyklinis gramatikos kursas neapima visos plačios anglų kalbos gramatikos. Keturiuose anglų kalbos lygiuose, dėstomuose VDU, yra gilinamasi į tas pačias gramatines kategorijas, kurios jau buvo išsamiai apžvelgtos mokykloje. Gramatikos negalima traktuoti kaip sauso ir neįdomaus mokslo – toks požiūris atsiranda kai ši kalbos mokslo sudėtinė dalis yra pateikiama tradiciniu būdu. Studentai turi suprasti, jog kalbų mokymosi procese tobulėjimui nėra ribų, taigi, manyti, kad visa gramatika jau įsisavinta yra klaidinga. Ne visi studentai teisingai suvokia gramatikos reikšmę mokantis kalbų. Dažnai tenka girdėti nuomonę, kad svarbu mokėti šnekamąją kalbą, o gramatika yra tik antraeilis arba netgi nesvarbus dalykas. [...]
Type of document
type::text::conference output::conference proceedings::conference paper
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)