Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/50584
Type of publication: Tezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
Field of Science: Filologija / Philology (H004)
Author(s): Bijeikienė, Vilma;Mačianskienė, Nemira
Contributor(s): Pundziuvienė, Daiva
Title: IDKM diegimas Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose : atvejo analizė
Is part of: Darnioji daugiakalbystė: tyrimai, studijos, kultūra : 2-oji tarptautinė mokslinė konferencija = Sustainable multilingualism: research, studies, culture : 2nd international scientific conference, 2013 m. rugsėjo 27-28 d. / Vytauto Didžiojo universitetas. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2013
Extent: p. 20-21
Date: 2013
Keywords: Integruotas dalyko ir kalbos mokymas (IDKM );Bendrojo lavinimo mokyklos;Lietuva
Abstract: Remiantis jau atliktais integruoto dalyko ir kalbos mokymo (IDKM) įgyvendinimo Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose tyrimais, galima teigti, kad šio pasaulyje jau seniai taikomo ir gana populiaraus mokymo diegimas Lietuvoje taip pat nėra pradinėje pakopoje, nors dar egzistuoja daug veiksnių, stabdančių jo įgyvendinimą Lietuvoje. Analizuojant šiuos veiksnius, svarbu tirti IDKM modelio diegimą Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose, viešinant tokių tyrimų rezultatus bei vykdant IDKM sklaidą mokinių, jų tėvų, mokytojų bei mokyklų vadovų tarpe. Pristatant IDKM taikymo Lietuvoje patirtį, analizuojamas Šiaulių Didždvario gimnazijos IDKM taikymo modelis bei patirtis, kuri galėtų būti vertinga Lietuvos bendrojo lavinimo mokykloms, planuojančioms įdiegti IDKM. Tyrimui apie IDKM naudą, efektyvumą bei priežastis, stabdančias šio mokymo būdo įgyvendinimą, buvo taikoma kiekybinio ir kokybinio metodų sintezė bei interviu su IDKM mokytojais, mokyklos administracija ir mokiniais. Siekiant ištirti minėtųjų respondentų požiūrį į IDKM, jų patirtį ir lūkesčius, susijusius su šiuo mokymo metodu, buvo apklausta 20 mokytojų ir 118 mokinių. Tyrimo autorių nuomone, sklandžiam IDKM įgyvendinimui labai svarbi ir visos mokyklos politika, kuri turėtų būti ne tik palanki IDKM diegimui, bet visų pirma sukurtų sistemingą užsienio kalbos kompetencijų tobulinimo programą savo mokyklos mokytojams. Dėl minėtos priežasties 6 mokyklos administracijos darbuotojai buvo paprašyti pasidalinti patirtimi, susijusia su šio metodo diegimu Šiaulių Didždvario gimnazijoje. [...]
Internet: http://daugiakalbyste.vdu.lt/priimtos-santraukos/
Affiliation(s): Užsienio kalbų institutas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.12 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

136
checked on Mar 29, 2020

Download(s)

12
checked on Mar 29, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.