SEAGULL - galimybė mokyti(s) kalbų išmaniai
Date |
---|
2013 |
Pranešimo tikslas – pristatyti ES finansuojamą tarptautinį projektą SEAGULL (Smart Educational Autonomy through Guided Language Learning). Aprašomi projekto tikslai, uždaviniai, tikslinė grupė, partneriai ir tandeminio mokymo(si) metodas. VDU Užsienio kalbų institutas – vienas iš 29 partnerių, prisidedančių prie pagrindinio projekto tikslo – sukurti būdą, leidžiantį studentams savarankiškai mokytis kalbų už klasės/auditorijos ribų, pasitelkiant tandeminį mokymo(si) metodą. Todėl projekto uždaviniuose numatyta sukurti virtualią mokymosi aplinką (klasę) Moodle platformoje ir joje patalpinti duomenų bazę, skirtą kalbų mokymuisi per bendradarbiavimą. Kadangi Moodle aplinka yra uždara išoriniam vartotojui, šiuo metu kuriamas internetinis puslapis, kuriuo galės naudotis visi suinteresuoti mokytis tandeminiu mokymosi būdu. Projekto tikslinė grupė - tandeminio mokymosi dalyviai (studentai), projekto dėka įgyjantys galimybę mokytis kalbų už mokyklos/universiteto ribų, neformalioje aplinkoje ar virtualiai. Kiekvieno susitikimo/pamokos metu jie keičiasi vaidmenimis – mokinys tampa mokytoju ir atvirkščiai. Kad toks jų bendradarbiavimu grįstas mokymasis būtų veiksmingas, ir yra kuriama jiems prieinama duomenų bazė su lingvistine ir pedagogine medžiaga. Užsienio kalbų instituto indėlis – parengti po 15 lietuvių kalbos pamokų A1, A2, B1, B2 lygiu bei 15 viešosioms erdvėms skirtos lietuvių kalbos B2 lygiu pamokų. Pamokose plečiamas besimokančiųjų žodynas įvairiomis temomis, užduotys orientuotos į kalbos vartoseną, komunikacinių gebėjimų gilinimą. Svarbus kiekvienos pamokos aspektas – supažindinti besimokantįjį su Lietuva, jos kultūra ir istorija. Greta kiekvienos pamokos parengiamos instrukcijos mokytojo vaidmenį atliekančiam studentui. [...]
Conference | |||
---|---|---|---|
2013-09-27 | 2013-09-28 | LT |