Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/47192
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Vanagienė, Vitalija;Bakanauskas, Arvydas Petras
Title: Maisto priedų naudojimo produktuose įtaka prekės ženklo vertei : moterų ir vyrų požiūriu
Other Title: Impact of food additives in products on the brand equity: the male and female approach
Is part of: Ūkio plėtra: teorija ir praktika [elektroninis išteklius]: 9-oji prof. Vlado Gronsko tarptautinė mokslinė magistrantų ir doktorantų konferencija, 2012 m. gruodžio 6 d., Kaunas: konferencijos straipsniai = Economy development: theory and practice : conference articles. Kaunas : VU KHF, 2012
Extent: p. 345-354
Date: 2012
Keywords: Įmonių socialinė atsakomybė;Konkurencinis pranašumas;Lietuva;Maisto priedai;Prekės ženklo vertė;Pirkėjas;Lytis;Corporate social responsibility;Competitive advantage;Lithuania;Food additives;Brand equity;Customer;Gender
ISBN: 9786094591303
Abstract: Gyvename šiandieninėmis sąlygomis, kai rinka yra prisotinta įvairių maisto produktų, kurie skiriasi jų sudėtimi ir atstovaujamu prekės ženklu. Atsižvelgiant į tai, jog šiuo metu masiškai naudojami įvairūs sintetiniai maisto priedai (Lietuvoje leidžiamų yra 360), o kitose šalyse dar daugiau, pasaulio požiūriu mokslinių diskusijų erdvėje pradedama analizuoti jų įtaka prekės ženklo vertei, kas Lietuvos mokslinėse publikacijose nėra aptariama. Tai suponuoja analizuojamą probleminį klausimą, kokiu svoriu naudojami maisto priedai (žymimi E arba pilnu pavadinimu) įtakoja prekės ženklo vertę pirkėjui pagal lytį. Teorinių ir empirinių studijų kontekste rezultatų reikšmingumą apsprendžia tvarios šalies koncepcija, kurios kontekste svarbus įmonių įtraukimas siekti įmonių socialinės atsakomybės (ĮSA) sprendimų naudojamų maisto priedų gaminiuose požiūriu, stiprinant prekės ženklo vertę pirkėjui. Gauti tyrimo rezultatai nukreipti į gamintojų priežiūros institucijas ir gamintojus, siekiant didinti maisto produktų prekės ženklų vertę pirkėjui, svarbiausią dėmesį skiriant jų reputacijai/patikimumui gerinti, pasitelkiant visu pirma aiškius komunikavimo sprendimus
Now we live under conditions when the market is saturated with a variety of foodstuffs - different in their composition and of various brand equity. Considering mass synthetic food additives now used in production (371 items are allowed in Lithuania alone, in other countries even more), the impact of them on the brand equity has become the matter of consideration among the world scientists. Lithuanian scientific publications do not embrace this scope of analysis. This problematic issue puts forward the urgency of analysis of the impact of the weight of the used food additives (marked by letter E or in a full name) on the product brand equity regarding the gender of the customer. In the context of theoretical and empirical studies, the significance of research results is determined by the conception of sustainable country, where corporate inclusion into corporate social responsibility (CSR) decisions on food additive use is extremely important, and that helps enhance the brand equity on the customer. The obtained results are designated to institutions of manufacture supervision and manufacturers themselves, with the aim of increasing the brand equity and reliability of foodstuffs regarding the customer, by paying utmost attention to clear communication decisions
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/47192
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.95 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

166
checked on Mar 29, 2020

Download(s)

14
checked on Mar 29, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.