Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/44659
Pardavimų skatinimo teikiamų naudų vertinimo priklausomybė nuo vartotojų lojalumo stadijos
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Author(s)
Title [lt]
Pardavimų skatinimo teikiamų naudų vertinimo priklausomybė nuo vartotojų lojalumo stadijos
Other Title [lt]
Dependence of the estimation of promotional benefits on customer loyalty level
Is part of
Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2009, nr. 1(14)
Date Issued
Date |
---|
2009 |
Publisher
Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla
Is Referenced by
Extent
p. 197-205
Abstract (lt)
Straipsnyje pateikiami skirtingoms lojalumo stadijoms priskiriamų vartotojų preferencijų pardavimų skatinimo teikiamoms naudoms tyrimo rezultatai. Siekiant, kad organizacijų vykdomas pardavimų skatinimas būtų efektyvus, jis turi teikti naudas, geriausiai atitinkančias vartotojų poreikius. Tyrimas grindžiamas prielaidomis, kad skirtingas lojalumo stadijas pasiekusių vartotojų poreikiai yra skirtingi ir kad pardavimų skatinimo efektyvumas, motyvuojant skirtingas lojalumo stadijas pasiekusius vartotojus, negali būti vienodas.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1648-9098
Other Identifier(s)
VDU02-000007554