Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/42971
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Bakanauskas, Arvydas Petras;Adamonytė, Sigita
Title: Veiksnių, įtakojančių reklamos sukeltą troškimą ir veiksmą, tyrimas
Other Title: Investigation of the influential factors on the desire and action evoked by advertising
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. , 40 (2006)
Extent: p. 7-22
Date: 2006
Keywords: Vartotojų elgsena;AIDA modelis;Barjeras tarp troškimo ir veiksmo;Įtakojantys veiksniai;Reklama;Consumer behaviour;AIDA model;Gap between desire and action;Influential factors;Reclame
Abstract: Straipsnyje pristatomi tyrimo, skirto išanalizuoti veiksnių, įtakojančių vartotojų elgseną, rezultatai. Apibrėžti veiksniai, įtakojantys reklamos sukelto troškimo slopinimą ir veiksmo nebuvimą. Sugrupavus veiksnius į valdomus, nevaldomus ir tarpinius, pateikiami kiekvienos veiksnių grupės analizės rezultatai
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/42971
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml9.2 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

240
checked on May 31, 2020

Download(s)

46
checked on May 31, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.