Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/42971
Veiksnių, įtakojančių reklamos sukeltą troškimą ir veiksmą, tyrimas
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title [lt]
Veiksnių, įtakojančių reklamos sukeltą troškimą ir veiksmą, tyrimas
Other Title [en]
Investigation of the influential factors on the desire and action evoked by advertising
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. , 40 (2006)
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2006 | 40 | 7 | 22 |
Is Referenced by
Extent
p. 7-22
Abstract (lt)
Straipsnyje pristatomi tyrimo, skirto išanalizuoti veiksnių, įtakojančių vartotojų elgseną, rezultatai. Apibrėžti veiksniai, įtakojantys reklamos sukelto troškimo slopinimą ir veiksmo nebuvimą. Sugrupavus veiksnius į valdomus, nevaldomus ir tarpinius, pateikiami kiekvienos veiksnių grupės analizės rezultatai.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-1142
Other Identifier(s)
VDU02-000002639
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access