Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/42586
Vaizdinio mokymo metodų analizė dailės istorijos pamokose
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Author(s)
Title [lt]
Vaizdinio mokymo metodų analizė dailės istorijos pamokose
Other Title [en]
Analysis of visual teaching methods in art history lessons
Is part of
Tiltai = Bridges = Brücken. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla., 2006, nr. 1(34)
Date Issued
Date |
---|
2006 |
Publisher
Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla
Is Referenced by
Extent
p. 73-78
Abstract (lt)
Straipsnyje nagrinėjami Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose dėstomo dailės istorijos dalyko didaktiniai ypatumai. Tęstinis tyrimas rodo dailės istorijos mokymo raidą, kokybę Lietuvos mokyklose 1996–2005 metais. Šalia žodinių mokymo metodų pabrėžiamas ir vertinamas dailės istorijai būtinas vizualinio mokymo reikšmingumas. Akcentuojama vizualumo, kūrinių iliustravimo stoka dailės istorijos pamokose. Plačiau nagrinėjamas vaizdinio mokymo savitumas ir reikmė, vizualių metodų pritaikomumo dailės istorijos užsiėmimuose pastarųjų metų situacija. Taip pat pristatomos pagrindinės vaizdinės priemonės, kurios padeda iliustruoti dailės istorijos pamokas, tiriamas jų naudojimas Lietuvos mokyklose.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Date Reporting
2007
ISSN (of the container)
1392-3137
Other Identifier(s)
VDU02-000002459