Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/40866
Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economy
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title [en]
Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economy
Other Title [lt] [lt]
Pardavimų skatinimo naudojimo pokyčiai žinių ekonomikos aplinkoje
Изменения при использовании стимулирования сбыта в условиях экономики знаний
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla., 2005, nr. 35
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2005 | 35 | 41 | 52 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Is Referenced by
Abstract (lt)
Straipsnyje aprašomi trys pardavimų skatinimo etapai Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje, pabrėžiant dabartinį, pardavimų skatinimą gamybos/paslaugų ekonomikoje, ir ateities – žinių ekonomikoje. Daugelyje mažmeninės prekybos organizacijų yra naudojami tradiciniai pardavimų skatinimo metodai ir priemonės. Straipsnyje tyrinėjamos pardavimų skatinimo, paremto žiniomis apie vartotojus, galimybės, siūlomas naujas požiūris į pardavimų skatinimą ir galimi ateities sprendimai.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Anglų / English (en)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-1142
Other Identifier(s)
VDU02-000001877
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access