Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/40837
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Čepas, Paulius;Miliušienė, Monika;Gylytė, Agnė
Title: Verslininkų mokymosi proceso projektavimas tęstiniame profesiniame rengime
Other Title: Designing of enterpreneurs‘ learning process in continuous vocational training
Is part of: Andragogika : mokslo darbai. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2011, [T.] 2
Extent: p. 143-150
Date: 2011
Keywords: Verslininkystė;Mokymasi poreikiai;Tęstinis profesinis mokymas;Entrepreneurship;Countinous learning;Learning needs;Professional development training
Abstract: Vis didėjantis dėmesys skiriamas verslininkystei ir jos teikiamai naudai šalies ekonomikai lemia atsiradusį didesnį poreikį analizuoti verslininkų tęstinio profesinio mokymosi procesą bei mokymosi poreikius. Ypatingas dėmesys yra skiriamas verslininkų mokymosi proceso projektavimui kuriant savo verslą. Mokymasis tampa vienu iš esminių veiksnių, sąlygojančių sėkmę versle, pranašumą konkuruojant ir išliekant rinkoje. Tęstinis profesinis mokymasis paremtas modernios visuomenės sąlygomis padeda veslininkams prisitaikyti prie sparčiai besikeičiančių aplinkos reikalavimų. Šiame straipsnyje bus aptariamas verslininkų mokymosi proceso projektavimas, apimant pagrindinius tokio mokymosi bruožus bei verslininkų mokymosi poreikius. Empirinis tyrimas paremtas tarptautinės komandos darbu, vykdant Leonardo da Vinči projektą EU-CEC („Verslumo kompeencijų sertifikavimas“, Nr. 2009-1- GR1-LEO 05-01846)
The increased interest in entrepreneurship and its benefits to the national economy has resulted recent researches about entrepreneurs’ continuing learning and the analysis of entrepreneurs’ learning needs. Particular consideration is paid to the design of entrepreneurs’ learning process while establishing and developing their own company. In this way learning becomes one of the factors which determines the success of business, effective competition and the survival in the market. Continuing vocational training is based on modern society conditions and helps entrepreneurs to adapt to the rapidly changing environment. This article will discuss the design of the entrepreneurs learning process including entrepreneurs’ learning features in continuing vocational training and the learning needs of entrepreneurs. The empirical survay is based on the international team work within the activities in the LdV project EU-CEC („Certificate of Entrepreneurship Competencies“, Nr. 2009-1-GR1-LEO 05- 01846)
Internet: http://www.ku.lt/tsi/files/2012/08/andragogika_nr.2.pdf
Affiliation(s): Edukologijos institutas
Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.12 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

142
checked on Mar 31, 2020

Download(s)

12
checked on Mar 31, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.