Antrepreneriškumo formavimas Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo įmonėse
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2008 |
Nuo XX a. aštuntojo dešimtmečio didėjanti smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) svarba bei šio sektoriaus įtaka ekonominiam pasaulinio ūkio vystymuisi vadybos teoretikus skatina aktyviai domėtis SVV problematika. Šiuolaikinė verslo aplinka verčia organizacijas ieškoti efektyvių atsako būdų. Vadybos teoretikai vis dažniau vartoja „antrepreneriškos organizacijos“ sampratą ir palaiko nuomonę, kad antrepreneriškas elgesys sąlygoja bet kokio dydžio įmonių konkurencinius pranašumus, todėl svarbu aptarti antrepreneriškumo formavimo įmonėse aspektus.
Since last decades of XX century smals and medium – sized business becomes more important on economic development. Challenges of business surrounding, which could be described as constantly changing, chaotic, unpredictable, foster organizations to look for effective response. Management theoretics agree that one is possible solutions – formation of entreprising behavior in firms. Entrepreneurial organizations are described as inovative, proactively oriented, capable to manage change, constantly searching for possibilities in surrounding. To foster enterprising behaviour in Lithuanian SMEs is important task in order to be more competitive.